Spotřebováno (Leden 2021)

by - února 12, 2021

 Zdravím, jak se máte? U nás mrzne, sněhu je dost. Pořídila jsem si čtečku knih, tak začínám pravidelně číst. :) Co vy čtete zrovna? Já čtu Elle Kennedy. :) 


Mám tady malé spotřebováno za Leden. 



1. a 2. Coccolino aviváž - tyhle dvě jsou prostě moje oblíbené, já jich mám sice víc, ale tato značka je fakt super. Oba voní po květinách. Na prádle po vyprání vydrží vonět i uložené ve skříni. DOPORUČUJI


3. Šampon Garnier - Ten jsem chtěla vyzkoušet, na obalu se totiž píše, že to je novinka. Je vhodný pro suché a poškozené vlasy. Moc pěkně voní. Vlasy po něm jsou dobře rozčesat a taky voní i na druhý den. Vlasy se mi po něm tak často nemastí. DOPORUČUJI

4. Cien šampon - tento šampon je z Lídlu. Je vhodný pro jemné vlasy bez objemu. Objem teda udělá a vlasy voní jak nějaký bonbon od Hariba. Vlasy po umytí jsou nadýchané a nejsou vysušené. Ale pro mé vlasy, které si musím mýt každý den, to není žádný zázrak. MOŽNÁ

5. Sprchový gel Balea - s vůní broskví a bílých květů krásná jarní vůně ovoce a květin. Jejich sprchové gely jsou super a ráda je používám, mají plno krásných vůní. Hlavní je, že vůbec nevysušují. DOPORUČUJI


You May Also Like

11 komentářů

  1. Ja akurát čítam Temné hmoty od Philipa Pullmana. Inak som tiež mala čítačku, ale stále si na to nejako neviem zvyknúť, mám radšej klasiku :). Vôňu Cocolina mám tiež veľmi rada! A inak, ak si musíš umývať vlasy každý deň, tak ti odporúčam skúsiť tuhý šampón od Soaphorie, je to ako také mydielko a je to naozaj šetrné a mne veľmi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  2. u nás také mrzne, ale sníh moc nemáme :/ teď čtu Spolubydlící od Christina Lauren :)

    používám stejnou aviváž, hlavně tu modrou :) jinou vůni jsem zatím nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Modré Coccolino je u mě doma stálicí, ta jeho výdrž je neskutečná :) A řadu Botanic Therapy od Garnier mám taky moc ráda :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  4. Já bydlím doma ještě s rodiči, takže o praní se stará mamka a nekecám do toho. Ale když jsem pracovala v Tetě, tak to Cocolino bývalo nejvíce prodávané, hrozně pěkně voní. Také bych si ho koupila. :)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Mě zaujala hlavně ta vůně u šamponu od Cien. Ještě jsem kosmetiku z Lidlu nezkoušela. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Aviváže Coccolino používám i já a miluje je :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Radu botanic therapy od Garnier mám moc rada, ale tento olivový som ešte neskúšala.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  8. Šampony od Garnier mám moc ráda. Nemám vyloženě tento, ale z této řady ten zázvorový s medem a je také fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, souhlasím, Cocolino a obzvlášť tyto dvě vůně jsou i mě stálice!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten sprchový gel od Balei musí nádherně vonět, také ho příště vyzkouším! :))

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)