Inspirations lodičky, sandále atd...

by - června 11, 2014

Zdravíčko dneska nějaký takový malý inspirativní článek s fotkami, jelikož mě nenapadlo co přidat a dneska jdu opět do práce po roce na odpolední. Takže v takovém horku to bude celkem záhul.. :D Byla jsem i minulé léto chodila jsem měsíc v kuse, no makačka co si budeme povídat. :)) Tak se mi toho moc nechce přidávat, tak aspoň něco. Včera jsme se jeli okoupat na lom Olšovec z tama jsem Vám už minulý rok ukazovala fotky o prázdninách. Kupodivu tam ani moc lidí nebylo jak jsme očekávali. A co děláte v takových horkých dnech? Máte nějaký tip? :) 

Všechny takové lodičky na ten způsob by se mi i páčil, je mít v šatníku. :))






















You May Also Like

1 komentářů

  1. Zatraceně,jak já miluji boty!:D Nejradši bych nakupovala jenom je! A tohle je vážně úžasný výběr :)
    Jinak v tyhle vedra také většinou zalézám do stínu nebo na koupaliště, popřípadě spořádám tunu zmrzliny :D

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)