Testuji kosmetiku

by - června 10, 2014

Dneska nějak moc brzo článek, nemohu dospat :D je mi horko..opět svítí krásně sluníčko. Dneska ještě nevím co budu dělat. :) A co vy co máte v plánu? :) Jinak tady mám dneska pro vás fotku co teďka testuji a v příštích dnech se budete moci těšit na recenzi. :)


Mixa pleťové tonikum, no zatím je tak nějak fajn.
Avéne termální voda, uvidíme zkoušela jsem jenom jednou.
Dove výhra tak testuji. Krásně to voní. 


A kdo by chtěl koupit pás přes prsa bílý tak ať se mi ozve na email. Misa.Pavlikova15@gmail.com

You May Also Like

1 komentářů

  1. Na termální vodu jsem zvědavá.. Já jednou měla od La Roche Posay a přišlo mi to jako úplná nicnedělající zbytečnost. Tak snad najdeš nějaký účinek (kromě osvěžení, které udělá stejně i voda v rozprašovači). :D

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)