Můj outfit 5.0

by - června 09, 2014

Tak jsem tu dneska se slibovaným článkem a to s outfitem :))) Takhle jsem šla do kina, mohla jsem zvolit i kraťásky, ale nezvolila, jelikož bylo ještě o půl 8 večer sluníčko :))) Bylo fajnově. :))) Včera jsme se projeli na kole byla to fuška 14,5 km :))) Dneska si dáváme oddych. :)) A co vy jezdíte rádi na kole? :)) 







( triko - Votocvohoz // košile - NY // legíny - vietnamci // lodičky - votocvohoz // kabelka - Takko )

Omlouvám se, že nosím pořád jen tuhle kabelku, ale mě se prostě tak moc líbí, že ji prostě nosit budu! :D :D

Navstevnost za minuly tyden (2.6. 2014 - 8.6. 2014) je:

Pondeli: 114
Utery:   121
Streda:  100
Ctvrtek: 77
Patek:   59
Sobota:  61
Nedele:  88

Celkem:  620

You May Also Like

5 komentářů

  1. krásny outfit pači sa mi,, samozrejme rada jazdím na bicykli hlavne teraz ked je teplučko konečne tiež rada zajdem na naiku cykloturu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký outfit:) Strašně se mi libí kabelka:) taky jsem po ni pokukovala v Takku, ale určitě si ji při příštím nákupu pořídím:)

    OdpovědětVymazat
  3. krásny outfit

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná kabelka :) takovou chci
    http://petrusha1992.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý outfit :
    Moc se mi líbí ta kabelka !! :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)