Můj outfit 5.3

by - července 09, 2014

Zdravím, dneska přidám takový letní outfit chce to trochu osvěžení po dnešním upršeném dnu. Škoda, že prší no, takhle léto si nepředstavuji. :))) A co vy už máte v plánu nějakou dovolenou? :))) My by jsme s přítelem chtěli do Luhačovic na ten víkend nám bohatě stačí, tak vybíráme. :)) A teď už zpátky k outfitu...tento outfit jsme fotily u nás venku když jsme se byli s Miškou projít, jinak v něm jsem byla v Ostravě když si tam přítel zařizoval jinačí účet. :)) Bylo krásně teploučko tak se tento outfit hodil. :)

BLBÉ KECY ANONYMŮ MĚ NEZAJÍMAJÍ!











( šaty - vietnamci // baleríny - HM // naušnice - GATE // taška - neznámá )



You May Also Like

6 komentářů

  1. Šaty se mi moc líbí, přímo ideální pro tropické počasí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné šaty a pejsek :) Wellness víkendy v Luhačovicích jsou super, taky tam jezdívám :)

    OdpovědětVymazat
  3. aké rozkošné šatičky!!! oranžová síce nie je moja farba, ale tebe neskutočne pristane!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Oranžovou sama taky nenosím, ale na Tobě se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké šaty a náušnice, moc ti to sluší. :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tyhle šaty ti naprosto sedí! Vypadáš v nich přímo nádherně :-) Super! Moc chválím.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)