New (163)

by - srpna 18, 2018

Přeji krásnou sobotu,

u nás je zataženo, ale velmi příjemně. :) Ukážu Vám moje novinky, co jsem si teda ve středu ve městě koupila. :)


Tohle už mám asi tak měsíc doma. Potřebovala jsem nový hřeben a tak jsem vzala tento velký, který je fakt super na rozčesání mokrých vlasů. A tohle je parfémek Jimmy Choo Blossom, který tak nádherně voní, to mi koupil jen tak jako dárek přítel. :) 



Flakonek je sice malý, ale zato roztomilý. :) 


A tady už nákupy ze středy, kdy jsem zašla do Primarku. 

A hned se mi zalíbila tahle vesta! :) Která je naprosto boží. S čím by jste ji kombinovali Vy? :) Já bych ji kombinovala s tričkem co má dlouhý rukáv a přes to tuhle vestičku. :)  Stála 13 liber


Tuhle kabelku jsem si vyhlídla na jejich stránkách, ale vyhlídla jsem si ji v černém. Popravdě černou jsem tam nechala a vzala boží červenou barvičku, sice mám červený kabát a červená kabelka nevím jestli bude to správné, ale nemohla jsem ji tam nechat. :) Uvnitř má jednu velkou kapsu a na boku má takovou malou na zip, opravdu mi to stačí. :) Stála 6 liber.

Kruhové naušnice jsem dlouho neměla na uších a ani žádné nemám a tyhle se mi líbily, tak jsem neváhala za 1.50 už byli v košíku. :) 


Ano i obyčejné trika jsem tam nemohla nechat, tyhle jsou s krátkým rukávem. :) Jedno triko stálo 2.50 liber.


Zašla jsem i do místní drogerie Superdrug, chtěla jsem tam tyto dvě oční masky, protože v Boots je neměli, takže tohle byla moje záchrana a vzala jsem je obě. Právě o dnes večer mám v plánu jednu vyzkoušet. :) Jedna maska stála 1.50 liber.


Při nákupech nesmí chybět návštěva Yankee Candle obchůdku. :) 


První tři vosky byli za výprodejovou cenu nějak 0.89 liber. A ty spodní dvě stály normální cenu a to 1.79 liber. Už jsem stihla vyzkoušet Lemongrass Ginger to je tak nádherná vůně! ♥


Navštívila jsem takový obchůdek, kde mě nalákala cedule, ceny od 3 liber do 15 liber. Tak jsem tam zavítala a vzala jsem si dvoje kalhoty, to nejsou jakoby kalhoty, nevím jak se tomu popravdě říká. 

Vzala jsem si jedny tyto, tyhle stály zrovna 3 libry.


A tyhle druhé mám asi nejraději, i když tyto jsou do zvonu, tak je mám hodně ráda. :) K balerínkám a k obyčejnému tričku to nosím nejraději. :) Tyto mě stály 5 liber. 


A můj nákup končím, ještě jsem Vám neukázala objednávku z Lush, ale tu si ukážeme příště i s recenzí. :) 

You May Also Like

14 komentářů

  1. Nedávno jsem po dlouhé době zavítala do Primarku, ale nechtěla jsem dělat velký nákup. Koupila jsem si set gumiček a takové velmi příjemné triko :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné a vydařené nákupy! :) Ta vesta se mi moc líbí, hned bych ji brala :D A vosky od YC jsou vždycky super. Navíc se už pomalu, ale jistě blíží podzim, tudíž (pro mě) doba svíček a vosků :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  3. Ach tie čierne nohavice s pásikom sú naozaj krásne. Už dlhú dobu nejaké také hľadám ale nikde som ich zatiaľ nenašla. Aj tie prvé sú veľmi super a taktiež aj všetky ostatné produkty a veci. ;)

    Blog of Sunflower

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vosky můžou nádherně vonět. Jinak skvělé nákupy, ta vesta je skvělá.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vosky musí být skvělé! A flakonek vypadá vážně úžasně:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  6. Pááni, ta vesta je skvělá!! :) Ve svém šatníku mám podobnou, ale tmavou.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Ta vesta a kabelka jsou skvělé! Miluju Yankee Candle :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné! Ty yankee candles za takovou cenu bych brala ihned!:) Ta voňavka vypadá opravdu roztomile a myslím, že kombinace vestičky, kterou jsi napsala, bude super:)

    OdpovědětVymazat
  9. Na nákupy v poslednom čase nie som, akosi ma to vôbec nedokáže chytiť. :) Ale oceňujem parfém, má naozaj prekrásny flakón. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já používám hřeben od tangle teezer, na které nedám dopustit, ale ta vestička je opravdu krásná! :) A máš moc hodného přítele. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné nákupy, bílé triko z Primarku mám také a jsem za něj moc ráda, takové trika se hodí snad ke všemu, třeba pod tu vestičku.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Nejlepší je ta červení kabelka! Ta je úžasná! Hodně na podzim a v zimě nosím černou a barevnou kabelkou se to dá skvěle doladit :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)