Recenze: Obuv Tamaris

by - srpna 14, 2014

Léto neúprosně končí a já bych Vám chtěla představit už podzim/zima novou kolekci bot od značky TAMARIS. Můj názor je, že prostě já značku moc Tamaris vůbec neznám a tak nevím co si mám pod tím představit, jde o to že všechny značky jsou stejné, jenom některé se liší v kvalitě a rozhodně i v ceně. Tamaris se zaměřuje jak na boty, tak ale i na kabelky, peněženky, takže není problém aby jste si nevybrali. Já jsem si pro Vás připravila takové koláže fotek co vlastně nabízí značka Tamaris za kolekci bot podzim/zima. Na kterou jsme se tentokrát zaměřily.

Tady právě něco o značce TAMARIS?
Říkáte si, že jste ještě tuhle značku nikdy neslyšeli? Tak prosím teďka Vám něco napíšu o značce.
Německá značka Tamaris se stává velice populární a originální značkou. Tato společnost je vlastněna velice známou korporací Wortmann. Více se o této korporaci se dozvíte zde.
Je rozšířená více než do 70 zemí světa a pracuje pro ni okolo 800 lidí. Proč jsou v tolika zemích světa a pracuje pro ně tolik lidí? Jednoduše proto, že značka Tamaris dokáží oslovit ženy po celém světě. Proto i stránka ObuvTamaris.cz Vám bude nabízet ty opravdu nejlepší modely obuvi, které značka Tamaris vydá.



Zimní boty z nás každý nosí, i když někteří hodně neradi, co? J Ale některé sněhule či kozačky jsou na zimu perfektní především tak, že je nám v nich teplo a jednak nepromokají, ale mě už se stalo párkrát, že prý boty byli nepromokavé, ale nakonec se z toho vyklubalo, že jsou promokavé. :D Značka Tamaris mi nepřijde ani moc drahá. Více se u ní totiž kouká na kvalitu než, aby jste platili za značku. Nechci Vás nalákat aby jste si hned boty koupili, ale mrkněte se na nabídku jejich prodejce a třeba se Vám také zalíbí jako mě.   

Vrhněme se na zimní kolekci bot. 


Kozačky Tamaris se pohybují od té 800 Kč po 2000 Kč. Je to klasická cena jako v Deichmannu, nebo u Baťi. Ovšem u Tamaris můžete počítat převážně s koženým provedením, což je zárukou toho, že boty nepůjdete do měsíce reklamovat, že se Vám rozlepily.

Proč jsem se rozhodla pro recenzi právě značky Tamaris? Kozačky této značky se mi zdají být kvalitní a za rozumnou cenu. Máte s nimi některá zkušenosti? 

Dále tu máme sněhule, které se hodí opravdu do těch nejdrsnějších zimních dní. 



You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)