Mé knižní tipy

by - prosince 09, 2020

 Zdravím, už se nám to blíží a budeme mít Vánoce, sice budou bez vánočních trhů, ale doma si je užiji tak jako vždy. 

Tak já si pro Vás připravila menší knižní tipy, které jsem si půjčila v knihovně. :) Některé jsou převážně novinkové knihy. :) 

Když máme ty Vánoce, tak jsem si půjčila i vánoční knihy a první kniha je Notting Hill pod sněhem tuhle zrovna čtu a je to teda pěkná romantika, sice jsem na nějaké 120 straně, ale zatím ještě neměli ani rande, jenom se poznávají skrz jeho dceru. Je to moc pěkná kniha. Kniha vyšla v roce 2020. 

Druhá kniha Vánoce v New Yorku jo tak tam Vánoce musí být úžasné a jsem na knihu velmi zvědavá. Podle anotace to bude taky na pěknou romantiku, kde se vydají dvě kamarádky strávit Vánoce v New Yorku aby zapomněla na svého bývalého přítele. Kniha vyšla v roce 2019.


Kavárna u Anděla Nová doba, tuhle autorku mám v oblíbených, protože mě hodně její knihy zaujali a mám v plánu si je všechny přečíst, všichni mi ji doporučuji. Je to kniha o kavárně s bohatou tradicí - statečné rodině a zakázané lásce. No moc se na ní těším. Kniha vyšla v roce 2020. 
Další kniha je Návrat na ostrov Kamélií. tohle mám sice třetí díl, ale to mi nijak moc nevadí. Taky je to jedna z autorek, kterou chci přečíst. Je to taky pěkná romantika kde čekají své vytoužené dítě, potom ostrov zažije nebezpečné záplavy, no rozhodně tohle bude zajímavá kniha a ani moc tlustá není. Kniha vyšla v roce 2020.


Stačí jen dotyk no u ní mě zaujal nápis, ale pak doma jsem si přečetla anotaci a je to vlastně o ženě, která má alergii na lidský dotyk, což jako je docela psycho, ale docela mě zajímá jaká vlastně ta kniha bude. Kniha vyšla v roce 2017.
A poslední nejnovější knihou je Vězňova žena, je to opět kniha z druhé světové války a odehrává se v obci Vražné u Oder (což nedaleko této obce bydlím, neboli do Oder jsem chodila do školy) bude to dost zajímavá kniha, protože podle anotace, kde stojí že se tajně vezmou, kde se každé ráno probudí a říkají si, zda vydrží spolu aspoň do večera, nebo taky kdy skončí tahle válka. Těším se na ni. Kniha vyšla v roce 2020.


Tohle by byli moje tipy co jsem si půjčila v knihovně. 


Vy čtete zrovna co? 

You May Also Like

11 komentářů

  1. Skvělé knihy. Nejvíce se mi zalíbily Vánoce v New Yorku. Chystám se do knihovny, tak se podívám, jestli ji u nás nenajdu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    moc pěkné tipy, nečetla jsem z toho nic, ale dost jsem váhala nad koupí těch vánočních romancí. Podívám se po nich taky u nás v knihovně, nalákala jsi mě. Já jsem zrovna dočetla moc zvláštní a smutnou knihu Volání hvězd. Recenze vyjde během prosince u mě na blogu. Přemýšlím, že se nyní vrhnu buď na nějakou detektivku nebo tu mám dvě vánoční historické romance. Měj se krásně!
    Hanka z blogu ciculka.cz
    PS: zvu tě ke mně na blog, kde právě probíhá soutěž o kosmetický balíček

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujímavé knihy. Ja by som chcela dostať knihu o móde, abeceda módy a farebná typologia :)

    3 DAY CHALLEGE: NUDE

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, já mám hrozně ráda tyhle vánoční knihy, přestože před Vánoci obvykle nemám čas je tolik číst.
    Díky za tipy!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné tipy, určitě by se mi knížky také líbily :) Já zrovna žádnou knížku rozečtenou nemám, ale mám přichystané Všechny malé zázraky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé tipy na vánoční čtení, ty dvě první knížky mě zaujaly hned na první pohled! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujali ma tie Vianoce v New Yorku :) ja som momentálne dočítala triller Pod Vodou od Juli Zeh a idem to vystriedať odbornou knihou :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, moc pěkné tipy, zaujalo mě vše. Určitě na to mrknu, děkuji. :-)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  9. Já teď čtení docela zanedbávám, díváme se spíše na seriály, ale o svítcích snad něco přečtu. Čeká na mě pár nepřečtených detektivek :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Vánoce v New Yorku, jsem si chtěla půjčit vloni a tento rok na četbu ničeho nějak nedošlo. :) Vězňova žena mě docela zaujala. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. první dvě by se mohly líbit kamarádce :) teď v prosinci také čte knihy s vánoční tématikou :) další dvě nechal Ježíšek pod stromečkem :)

    Vězňova žena je zajímavá a povedená kniha :) snad se ti také líbila :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)