Spotrebovano (Unor 2015)

by - března 06, 2015

Dneska si dame rychlou varku spotrebovanych produktu. Je toho strasne malo, od te doby co jsem v Uk  tak moc veci nespotrebovavam. Neni na to cas no se nejak specialne malovat, hodim makeup a jdu.

Moc toho neni co? 


Listerine ustni voda proste nejlepsi.



Tohle jsou dva deodoranty vypotrebovane od pritele. Jeden od adidas ten teda pekne vonel, ale old spice znacka je vice nez skvela. 


Ten prvni v cervene obalu je condicioner, znacka je to asi beauty protector. Jeho ucinky jsou popravde nevIm. Voni bozsky, dobre se vlasy rozcesavaji. A jestli pomaha v necem to nemohu posoudit.
A druhy pripravek je sprchovy gel od Baylis harding, vonel hezky, ale nakonec jsem ho pouzivala jako penu do koupele. Prijemne. :)





You May Also Like

4 komentářů

  1. Ty pánskéé deodoranty musely pěkně vonět. :-) Sprcháč jsem kdysi taky používala jako pěnu do koupele, ale není nad to si koupit opravdovou pěnu, která je na to určená. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný článek:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ústní voda Listerine mi nevyhovuje, je příliš zákeřná pro moje dásně. Mám raději fialovou elmex. :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)