Instagram photos // 6

by - dubna 17, 2015

Dneska jen takovy rychly clanek na instagramu jsem dala jen 2 fotky a 1 fotku jsem nasla v tabletu. O jeden rasence z Avonu o ktere bude jeste recenze. Jak se jinak mate?

Hihi I v Uk se daji sehnat ceske veci v jednom polskem obchode.


Jeden bozi balzam na rty, na lokty proste na vse. Zahoji ranky atd. Na nej jsem psala recenzi tu http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/03/recenze-lip-glam-100-natural.html 



A tady je slibene foto rasenky od avonu a to big darling volume mascara. Jak jste spokojeni z touhle rasenkou?


You May Also Like

4 komentářů

  1. Ta rasenka moc kvalitni nebude, kdyby mi tohle udelala na rasach, letela by do kose. Dala bych si cokolafu Milku :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Fuu, tak tá poriadne zlepuje riasy. Mám rada keď sú skôr prirodzene vyzerajúce. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  3. Tu řasenku nemám, ale na oku se mi vůbec nelíbí. A je super, že se tam dají koupit i české věci. :-D
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Jediná riasenka od avonu mi sadla oranžová infinitize. :) mmm, a Milku by som si teda dala. :)

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    ....

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)