Recenze: Trio ocni stiny MOJE

by - července 26, 2015

Kazdy z nas urcite tuhle znacku zna a i vyzkousel. Ja mam tyto ocni stiny uz rok jeste jsem si je kupovala spolu s Ketrin kdyz objednavala z jejich stranek pred odjezdem do Anglie. Tohle ocni trio mi prislo fakt pekne kombinovatelne a take ze prijde jeste porad. Pojdme se podivat jak tyto ocni stiny mi vyhovuji.



Baleni je v plastovem obalu, jak vidite na obrazku tak vicko vubec nedrzi ve vodorovne poloze a vzdycky spadne dolu, coz muze i nekomu vadit, vicko je na zacvaknuti. Mozna nedrzi ve vodorovne poloze proto, ze mi spadli jednou na zem. Na vicku maji stiny napis jako je znacka a podtim trio a takovy obrazek, coz je super. Ocni stiny maji pouhych 6g.

Barva odstin mam 05 v nabidce maji vyber hodne odstinu. Sice jsem se nemohla rozhodnout, ale nakonec jsem si vybrala prave tento odstin. Pripada mi dobre kombinovatelny. Libi se mi takova svetle seda, tmave seda, na ruce to vypada jako takova hneda a posledni je takova do bronzova bych rekla ja. 


Vydrz stiny mi na ocich vydrzi bezpochybne cely den. Ani jedna mala chybicka. 


Pigmentace tu jsem cekala nejhorsi hlavne u tech dvou svetlejsich odstinu. A hele mile me prekvapila vsechny tri odstiny jsou skvele pigmentovane. 

Trosku rozmazana fotka, omlouvam se.

Klady 

+cena
+ pigmentace
+ neprasi
+ kombinace
+ vydrz

Zapory 

- zadne

Ja jsem se stiny velice spokojena, takze mohu doporucit. V tydnu nebo o vikendu uvidite liceni s temito stiny.

Tohle trio ocnich stinu muzete zakoupit na jejich strankach www.kosmetikamoje.cz pokud jeste existuji, nevim. Ja jsem je myslim kupovala za nejakych 50-70 kc a za tu cenu si myslim, ze se vyplati. 






You May Also Like

3 komentářů

  1. Vypadají moc hezky. Už jsem přemýšlela nad tím, že si od nich nějakou kosmetiku koupím. Je levná a zatím ji všude chválí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné barvičky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/maliny-pro-me-rty.html

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)