Tips Magazine - Cosmopolitan August 2015

by - července 25, 2015

Včera jste si mohli přečíst článek na téma Obag. Vidím, že ne moc slečen by tyto kabelky chtěli. Já abych pravdu řekla, tak se mi celkem líbí ten jejich krásný barevný výběr, ale odradí mě ta cena. Nedovedu si představit že bych si koupila kabelku za 2 000 kč, když si za to muzu koupit levnější a ne jednu.. :) Dneska jsem si pripravila tip na magazine. :) A to anglický cosmopolitan s dárkem leskem na rty, nebo řasenkou. Pro mě zbyl už jenom lesk. :D


Tento krásný lesk na rty. Výrazná barvička na rtech tak moc výrazný není, ale svým zpusobem jde vidět skvěle.


ještě jsem tam našla vzoreček nového šamponu. :)) 


a tady už pá věcí co je v časopise. :) 




You May Also Like

5 komentářů

  1. Cosmopolitan čtu ráda, je vidět, že i ten anglický je super :D Obsahem mi trošku připomíná i náš český FASHION :)

    http://maredifragole.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Cosmopolitan čtu ráda často bývá spolu v balení i časopis Joy ten taky není k zahození.. Když tak koukám na riflové bundy, měla bych si taky nějakou pořídit, nemám ani jednu a přitom je to věc kterou lze kombinovat z lec s čím.

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujal mne obsah - boty a dzinove bundicky jsou super.

    OdpovědětVymazat
  4. Cosmopolitan si taky sem tam koupím a je fajn. Ty bundy v něm jsou nádherné. :-) Kabelky ze včerejška měly pěknou barvu a to je asi jediné a opravdu za tu cenu bych si je také nepořídila. Radši levnější a více. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. už dlho som si nekúpila žiaden časopis, ale asi sa pozriem na nejaký, aspoň ako taká inšpirácia :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)