New (120)

by - října 28, 2015

Zdravicko v pondeli jsem byla trosku nakupovat a to jsem  sla jenom pro makeup od rimmel. Ale s nakupem jsem spokojena. Tak se pojdme podivat co jsem si poridila.

Jak rikam, sla jsem si jen pro makeup. :D


Makeup v novem obalu od Rimmel a to v odstinu nejsvetlejsim 010 light porcelain. Bioderma sebium global na jizvicky po akne atd. Jsem na nej zvedava zda se mi, ze uz jsem ho mela ve vzorecku.


Koupila jsem si jeden odstin tekute rtenky v odstinu 01 colour party a ta druha rtenka neboli rtenko balzam vlastnim uz treti. Tento je v odstinu 08 be happy.


Prvni z dola je ta tekuta rtenka a to druhe nahore je rtenko balzam.


You May Also Like

7 komentářů

  1. Na makeup od Rimmelu se taky chystám a už se těším až se dostanu nějak kde si ho budu moc koupit :-)
    Minulá verce byla bomba a byl to můj top makeup :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  2. Tu tekutou rtěnku si plánuji pořídit :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  3. Ten makeup vypadá dobře, ty nové odstíny mě lákají, asi pro něj taky zaběhnu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Takové nákupy poznám, kdy jdu pro jednu věc a koupím k ní další 4. :-) Rtěnky mají pěkné odstíny. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento make up od Rimmelu je moc fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že takové nákupy známe všichni. :D
    www.dendyss.blogspot.cz

    Dávám si tě do gfc :) budu ráda, když se koukneš na můj blog a pokud se ti bude líbit, že dáš odběr i ty mě. :))

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)