Spotrebovano ( Rijen 2015)

by - listopadu 04, 2015

Dame si spotrenovano, jo mela jsempouze jen dve veci, ale nakonec mam toho trosku vice. A snqd nevadi, ze budu pridavat i od meho pritele ikdyz to vlastne uz davam. :D ma vic veci spotrebovanych nez ja! :(((


Tohle je foceno v 10 rano a je fakt sedivo venku, takze fotky opravdu nic moc :( za chvili se nebude dat fotit uz nic...


1. Gilette antiperspirant tohle mu moc nevyhovovalo.
2. A 3. Jeho oblibene old spice ve spreji, maji skvele vune, takze ty doporucuje.
4. Tohle bylo kdysi v nejakem casopise a je to krem po holeni od playboy, byl prijemny a vyhovoval mu, ale uz ho ma dlouho, tak ho vyhazuje. 


5. Oblibeny sprchovy gelod znacky Dermacol, ach jo musim se s nim rozloucit naprosto bezvadna vune. Dobre penil a proste spokojenost.

6. Sprchovy gel od YR a to z vuni levandule. Pekna vune, rekla bych nekdy ze az moc silna, ale jinak vyhovoval mi, skvele penil a klidne bych si ho koupila znovu.


7. Tohle je maska na kterou byla recenze, ze mi vubec nevyhovovala a tak ji uz zkoiset nebudu a vyhazuji ji.

8. Rasenka od Avonu Big DAring na ni nevim zda jsem delala recenzi, ale hodne mi slepovala rasy, takze za me ne a leti do kose.

9. A tohle je trosku nekosmeticke, ale za to dost prijemne vonici. Vosk od YAnkee Candle vune soft cotton, jako ciste vyprane pradlo. Urcite bych doporucila, nadhera. :)))


You May Also Like

7 komentářů

  1. Sprcháč od YR mám, voní moc příjemně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten sprcháč od Dermacolu mám aj ja a je fakt super! :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  3. Super produkty, sprcháče od dermacolu mám ráda :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. ten sprcháč od Dermacolu jsem měla, a jsem úplně posedlá jeho vůní <3 A tyhle vosky YC jako třeba Clean Cotton nebo Soft Cotton co jsi měla - jsou moje nejoblíbenější vůně, přijdou mi nejvíce vhodné do bytů! :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  5. Produkty jsou všechny skvělé, i já jsem jich několik měla, jako například sprchový gel od Yves Rocher, Aroma Ritual s jahodami.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten sprchový gel od Dermacolu mám taky. A zjistila jsem, že mi levandule v kosmetice vůbec nevoní, takže ten sprcháč od YR by nebyl moc pro mě. Jinak pěkné spotřebováno a vůbec mi nevadí, že příteli kradeš spotřebované výrobky, třeba se někdy nechám inspirovat, co bych mohla tomu mému koupit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)