Recenze: Maslo na rty Astor

by - prosince 30, 2015

Trikrat hura! Konecne cca po roce pisu na tohle maslicko recenzi. Ach konecne jsem se k nemu dostala. Maslo na rty je tak bozske a ja ho davam k recenzi az ted kdyz uz Astor prodava i matnou verzi, kterou bych si take rada poridila. Ale to bohuzel az v Cesku, bo tady v Uk astor neni.


Baleni je v odstinu takove barvicky jakou nese nazev. Ja mam odstin 09 burnt love ci nejak tak presneji receno nestihla jsem to najit. Je to v krasne ruzove tycince ja mam takova maslicka velice rada. Vicko se oddela a ta barva je na vysunuti, nikdy se mi nestalo, ze by se mi neco zlomilo ci tak neco. No bohuzel napisy na nem uz mam davno pryc.

Vune citim nadhernou vuni, voni sladce, prijemne. Nemam s ni problem. 


Barva uz jsem rikala u baleni, ze mam odstin 09 je to jemne ruzovoucka barvicka. Jsem s ni spokojena na rtech neni ani moc vyrazna je jednim slovem uzasna. Astor ma plno dalsich odstinu coz je vazne super, ale ja mam zatim jenom jeden.

Vydrz ta je take dost dobra nejake 3-4 hodinky s pitim prezije i mensi jidlo, ale neni problem si tento odstin normalne prejet znovu po rtech a barvicka tam bude. 

Takhle vypada odstin na ruce.


Takhle zase vypada na rtech, nenapadne ruzovy odstin.


Co na nej rikam ja? Pastelka se mi hodne libi, jsem rada ze jsem si vybrala tento odstin. Maslo je takove maslovite, dobre se roztira a na rtech vypada opravdu dobre. Musim podotknout i jeho dobrou hydrataci, nezvyraznuje suche mista. Uplne az pro suche rty bych ho nedoporucila. Ja za sebe jsem s nim spokojena. 

Klady

 +cena
+vydrz
+odstiny
+hydratuje

Zapory

-zadne

Maslo na rty jsem zakoupila v Rosmannovi ve stojanu Astor za cenu 150 kc. Da se koupit i v Dm, Tete, ale jen ve stojanu s Astorem.

You May Also Like

7 komentářů

  1. Tyhlety máslíčka miluju, ty matný jsou super :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Matné mě moc nelákají, ale tyhle máslíčka jsou super. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máslíčka od Astoru mám taky moc ráda, hlavně odstín 012 Unguilty Pleasure. A ty nápisy na obalu mám po roce používání úplně stejně ošoupané jako ty. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná recenze :) jedno máslíčko mám také a už nějakou dobu se dokopávám k pořízení matné verze :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle dva balzámky nebo jak to nazvat mám doma dva, docela se divím, že ti vydrží tak málo, mě v pohodě dají 6 hodin, ale to bude možná jen tím světlým odstínem co máš :)
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekná recenzia. Musím sa priznať, že som ešte nikdy neskúšala maslo na pery, ale určite by som chcela :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek :) Každý chválí tyhle máslíčka od Astoru, já mám teda podobný, ale od Clinique a musím říct že ho miluju, hydratuje, vypadá dobře... :) Ale je asi čas i vyzkoušet tenhle od Astoru :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)