Spotřebováno (Prosinec 2016)

by - ledna 02, 2017

Dnes tu mám spotřebováno za měsíc Prosinec. :) Snad jste si každý Silvestra užil a doufám, že tento rok bude stejně dobrý jako předchozí.
Tentokrát tu mám hodně vzorečků. :) Ale mě to vůbec nevadí tak se pustíme do toho. :)



1. Nivea pečující šampon - Tento vzoreček jsem našla v elnino balíčku spolu ještě s kondicionérem a ten ještě mám. Šampon byl na jedno použití, pěkně voněl, ale žádné zázraky po jednom použití nečekejte. Byl příjemný, nijak nesvědil pokožku hlavy. Je to prý nějaká novinka.

2. Milva šampon - o této značce jsem už dlouho neslyšela, tento vzoreček jsem měla v jedné výhře. Jako dokonale voněl, vlasy byli po něm pěkné, ale s jednoho použití nic nepoznám. 


3. Coccolino aviváž - přímo to dokonale vonělo! :) S tímto jsme byli spokojení. 

4. Giordani Gold tělový krém Oriflame - tyto tělové mléka se u nás dost často kupují a také spotřebovávají. Protože se tím natírá celá rodina, ikdyž moje mamka s taťkou to nepoužívají na tělo, ale na pleť :D Musím říct, že tohle tak dokonale vonělo! :) 


5. Swiss smile zubní pasta - tu jsem měla také v elnino balíčku. Musím říct, že jsem tuhle pastu měla ráda, ale když jsem se dívala na internet tak ta pasta stála okolo 1 000 kč což je teda masakra. Ale hodně mi vyhovovala, myslím si, že i trochu vážně vybělila. 

6. Signal white now zubní pasta - Jo tuto pastu si teď kupuji celkem často, protože mi hodně vyhovuje a četla jsem na ní plno chvály. Už na mě čeká ve skříňce další balení :D


7. Dermacol Aqua beauty - tohle byl hydratační gel-krém v bílé barvě, hezky se roztíral, celkem jsem s ním byla spokojená. Krém byl vhodný jak na denní tak i noční péči, obsahuje kyselinu Hyaluronovou. Pleť jsem měla hydratovanou, jemnou, takže za mě spokojenost. Měla jsem tento vzoreček asi na 5 použití. 

8. Féerie Van Cleef Arpels toaletní voda - Tak tuhle vodu mohu vážně doporučit, to byla krásná vůně! Ani značku neznám. Vůně ze začátku taková ostřejší a výrazná, ale po chvilce to byla velmi příjemná vůně. Její výdrž byla také velmi dobrá. Opravdu jsem byla ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet. 


You May Also Like

6 komentářů

  1. Aviváž jsem chtěla vyzkoušet, ale zatím jsem se k ní nedostala. Za to vzorek od Nivei mám také a docela mi vyhovovat.

    lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  2. S produktami skúsenosť nemám, ale Coccolino aviváže su užasnéééé a mám ich najradšej zo všetkých aviváži.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten šampon Milva by mě zajímal jaký asi je. Nevím proč, ale těm recenzím na internetu moc nevěřím. Coccolino mám doma oranžové a krásně voní.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  4. Ta bělící pasta je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aviváže od Coccolina mám nejraději. Úplně nádherně voní a žádné jiné už nekupuji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Coccolino aviváže mám i ja veľmi rada, no teraz som si dosť obľúbila guličky od Lenoru :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)