Recenze: Nivea zklidňující, čistící micelarní voda 3v1

by - února 27, 2017

Zdravím, přeji krásné slunečné pondělí, dnes tam máme okolo 15 stupňů, takže krásné sluníčko. A od středy zase má padat sníh, takže apríl jako vyšitý. Ale já mám pro Vás pozitivní recenzi, tak se pojďme do ní pustit.




Balení mi přijde zcela obyčejné, líbí se mi na balení ten obrázek bublinek, to je velmi pěkné. Obal je průhledný s černými názvy. Co se mi líbí, je to, že má víčko na zacvaknutí, takže se nemůže stát, že se někde vyleje, je dobré, že si vylejete na tamponek tolik, kolik potřebujete. Balení má 200 ml, takže opravdu na pár měsíců postačí. :) 


Vůně no tady mi to trošku vadit bude, protože je bez parfemace a já mám tak nějak ráda, když má micelární voda, či jakákoliv voda aspoň mírnou parfemaci, ale není to třeba důvod, že bych si ji příště nekoupila, to ne. 

Barva ta je průhledná, krásně čirá. 


A co na ní říkám já?  Micelární voda je určená spíše na citlivou plet, je jemná, skvěle odlíčí makeup a dočistí plet. Odličovala jsem s ní i oční stíny a i řasenku, v očích nepálela a ani neštípala a neměla jsem ani mlhu před očima. Neměla jsem ani červené oči, což je dobře. Je šetrná k pleti. Plet po ni nepne, je vláčná a hlavně i  hydratovaná. Četla jsem hodně i negativních recenzí na tuto micelární vodu, ale prostě každý si ji musí vyzkoušet sám a potom zjistí zda mu sedne a nebo ne. Mě naprosto vyhovuje. Micelární voda obsahuje olej z hroznových jadérek a dexpantenolZajišťuje totiž její optimální hydrataci a podporuje produkci kolagenových a elastinových vláken, čímž udržuje kůži pružnou a zdravou. Působí také protizánětlivě a posiluje přirozené léčebné procesy. Pomáhá při hojení jizev.) Tohle je už mé druhé balení, takže je opravdu vidět, že mi vyhovuje. 

Klady

+ cena
+ víčko na zacvaknutí
+ skvěle odlíčí i oční makeup (řasenka, oční stíny) 
+ je vhodná pro citlivou pleť
+ pleť po ní je jemná, hydratovaná

Zápory

- chybí mi tam trošku parfemace, ale to je čistě jen můj problém 

Já ji dávám 5 hvězdiček z 5 


Micelární vodu zakoupíte buď na stránkách ELNINA  za 94 Kč a nebo prodejnách Rossmann, DM, Teta 



You May Also Like

8 komentářů

  1. Tuto micelárku mám ze všech nejradši. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tu vyzkouším! mně ta parfemace zasejc vadí, takže za mě super :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Teď zrovna hledám nějakou novou čistící vodu a ostatní produkty od Nivey mám ráda, takže by se mi mohla hodit i tahle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto micelárku jsem ještě nezkoušela, ale díky za tip :) Niveu jako takovou, mám ráda.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ji taky, ale špatně mi odličuje řasenku. Jinak je super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Mamka má tuhle micelárku velice ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já už micelárky nepoužívám, ale myslím že jsem tuto měla a byla jsem tehdy spokojená...

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)