Lookfantastic box // Srpen 2018

by - srpna 12, 2018

Přeji krásnou neděli,

u nás je zataženo a vypadá to na déšť. :) Já tu pro Vás mám nachystaný článek a tím se opět jedná o box, mám tu srpnové vydání, tak se na něj pojďme podívat blíže.


Krabička se opět nese v krásných barvičkách. :) A opět obsahovala časopis Elle, který už nefotím a jenom prolistuji a vyhazuji, protože je tam plno reklam a nic ke čtení. 


Obsah balíčku, líbí se Vám? Já si myslím, že opět celkem povedené balení, protože vše je pro mě nové.


1) BBB London Brow Build Gel - jedná se o gel na obočí, což jsem chtěla vyzkoušet, protože jsem si chtěla koupit ten od Essence a tak aspoň vyzkouším pro mě neznámou značku. Produkt má 2 ml a ke koupi je 4.5 ml za 20 liber

2) INC.redible Glazin Over Lip Glaze - tohle je rtěnka v krásném odstínu plans today, já růžové rtěnky miluji takže snad si zamiluji i tuhle. Co jsem zjistila, tak se dá použít jak na rty, tak i právě na nějakou rtěnku, což je docela zajímavé.  Cena je 8 liber.


3) Molton Brown Gingerlily Body Wash - je to inspirace Tahitských břehů, inspirován hydratačním výtažkem z bílé lilie. 
Nejdůležitější poznámka: oteplovací zázvorový olej.
Srdce Poznámka: Exotická tuberóza.
Základní poznámka: Pikantní cedrové dřevo.
Ještě jsem ho nepoužila, ale docela se na něj těším, takový víkendový relax ve vaně mmmmm. :) Mám 100 ml a za 300 ml dáte 20 liber.

4) Balance Me Pure Skin Face Wash - je nejlepší pro smíšenou pleť. Obsahuje grapefruit, kadidlo a římské heřmánkové oleje, které efektivně odstraňují make-up a nečistoty, zatímco extrakt ze smrku minimalizuje skvrny a eliminuje nežádoucí lesk pro hladší a rafinovanější povrch. Kůže je vyčištěná a vyvážená jasným a rovnoměrným tónem. Je 99% přírodní, hodně jsem na něj zvědavá. Mám 40 ml a za 125 ml dáte 16 liber.


5) Mio Skincare Boob Tube + Multi - Action Bust Cream - tohle je krém na dekolt, který má vyhlazovat. Nanáší se mezi bradou a prsy. Což je oblast, která je nejvíce vystavena slunci a  kde je často nedostatečná elasticita bez ohledu na věk. Bohatý vzorec používá CoQ10 spolu s organickou směsí Omega-bohatých olejů a bambuckého másla. Funguje k obalení pokožky v závoji základní vlhkosti, která viditelně vyhladí a rozjasní hrudník a zároveň zlepšuje tón pleti. Bez parabenů, vazelíny, barviva, xenoestrogeny, PEG, glykoly a ftaláty. Jsem na něj opravdu zvědavá, ráda takový produkt vyzkouším. Mám 30 ml a za 100 ml dáte 29.50 liber.

6) Erno Laszlo Firmarine Lift Essence Lotion - je to lehký toner. Tento vzorec využívá energický komplex kyslíku, který podporuje tvorbu kolagenu. Využívá také extrakt ze silné řasy Spirulina Maxima, který stimuluje obnovu pokožky. Lotion poskytuje zvedací účinek na pokožku a pomáhá vytvářet bariéru proti škodlivým environmentálním agresorům, zatímco hydratační aloe doplňuje životně důležitou vlhkost. Pleť bude hladká, zářivá a super-zdravá.

Vhodné pro suchou a citlivou pokožku.
Od této značky jsem už v boxu našla myslím pleťový olej a teď tohle velmi ráda vyzkouším. Poslední dobou mám stále suchý nos, takže je třeba mu dopřát hydrataci. Mám 15 ml a za 200 ml dáte 59 liber, ale momentálně je vyprodaný. 


You May Also Like

15 komentářů

  1. Moc se mi ten balíček libi :) využila bych skoro všechno. Škoda, že jsi neudělala swatch te rtěnky :/ v obalu to často vypada jinak než na kuži :)

    OdpovědětVymazat
  2. Najviac ma zaujal Balance Me Pure Skin Face Wash, takže dúfam, že bude recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám ani jednu značku z boxu, ale hrozně se mi líbí balení všech produktů. I ty levnější vypadají díky obalu luxusně :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! Such a great box and they have so much awesome products ^^

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpovědětVymazat
  5. Celkem zajímavý obsah boxu :) produkty neznám, takže účel splnil. Akorát mě teda zaujal jeden produkt, který bych si byla i ochotná pořídit a to Molton Brown :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujímacé produkty o ktorých som nikdy nepočula ale zaujali :) Hlavne Balance Me Pure Skin Face Wash - na ten som zvedavá :)

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc mě zaujal ten Body Wash, vypadá fakt skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wau, tento box som ešte nikde nevidela, ale vyzerá skvelo! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný boxík, určitě je fajn zas vyzkoušet nové produkty :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  10. Žádnou kosmetiku z boxu jsem doposud neměla, ale vypadá to moc dobře. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych byla z obsahu nadšená a líbí se mi i ta modrá krabička.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)