Spotřebováno (Červenec 2018)

by - srpna 14, 2018

Přeji krásné úterý,

s přítelem jsme si vzali volno úterý a středu, ve středu mám v plánu jít do města a hlavně se mrknout do Primarku, tak snad něco ulovím. :) A my se teď podíváme na spotřebováno za Červenec, moc toho není, ale i to málo postačí. :)


Celková spotřeba....


1) Aviváž Crushed Berry - tohle stálo v Asdě asi libru něco a je to snad nejlepší levná aviváž co jsem kdy vyzkoušela, ta vůně je boží! Ovocná, krásně provoní prádlo, mají ještě plno jiných vůní, takže bych velmi ráda ty další vyzkoušela. DOPORUČUJI


2) Sensodyne zubní pasta - tato značka má velmi dobré pasty na zuby a velmi ráda zkouším různé druhy. :) Tahle byla dobrá, takže rozhodně DOPORUČUJI.

3) Katty Perry Killer Queen sprchový gel - tohle je prostě boží vůně, tak jako vůně tak i tento sprchový gel je výborný, umyje, rozvoní celou koupelnu.  Já jsem spokojená, DOPORUČUJI.


4) Banánová maska Garnier - bože tohle je dokonalost!!!! :) Vzoreček mi vydržel asi na 5 použití a používala jsem ho jako balzám na vlasy či jako kondicionér. :) Jakmile spotřebuji masky na vlasy, tak tohle si musím pořídit! :) A ta vůně je přímo dokonalá, úplně tam cítím ten banán, nic umělého. Po použití jsou vlasy jemné, jdou krásně rozčesat.  DOPORUČUJI.

5) Černá maska Pilaten - Nevěřila jsem tomu, že to vůbec bude schopno něco vytáhnout, ale světe div se! Ono to vážně vytáhlo a nos jsem měla čistý. :) Objednala jsem si na Ali další, čekám na ně, takže jakmile dorazí a vyzkouším tak můžete očekávat recenzi. :) DOPORUČUJI.


You May Also Like

12 komentářů

  1. Tu banánovou masku mám také, tak jsem zvědavá.:) Pilaten je fajn, ale u mě žádný zázrak, něco to vytáhne, ale chtělo by to víc.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jeden z produktů jsem nezkoušela, ale zaujal mě sprchový gel :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok, tá maska na vlasy vyzerá zaujímavo! :)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Maska od Garnier je podle mě produktem roku. Je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta maska na vlasy je skvělá. Mám ji taky, akorát s papájou.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto souhlasím s tím, že je ta maska od Garnieru úžasná! Už mám skoro půlku velkého balení pryč a těším se až vyzkouším i další druhy :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  7. Pilaten používám ráda, akorát to sundávání dost bolí :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Ja milujem Sensodyne pasty! Hlavne whitening :)

    OdpovědětVymazat
  9. Cože?! Banánová maska? Já jsem banánožroutík, zbožňuju banány naprosto ve všem a denně a to jako, že existuje i banánová maska? To musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tu banánovou masku musím vyzkoušet. V Irsku mé vlasy dost trpí. Počasí se tu dost mění, takže děkuji za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Banánovou masku mám v plném balení a jsem s ní také spokojená :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)