New (164) nákup z Aliexpressu

by - srpna 29, 2018

Zdravím a přeji krásnou středu,

nedávno jsem objednávala z Aliexpressu a čekala jsem na to, než mi to všechno přijde. Abych mohla napsat článek a ten D právě nastal a já Vám ukážu co jsem si pořídila. :)


1) Jako první nesmí chybět tahle dokonalá pilaten maska na černé tečky. :) Vzala jsem sadu po 10 kusech. Už jsem ji zkoušela a vytáhne černé tečky opravdu dokonale. Tady je ODKAZ  a stojí momentálně 1.50 liber. 

2) Mám tu náramek alias napodobeninu Pandory je to i v odkazu napsané. Já mám tyto náramky hodně ráda a je mi jedno, že to je fake apod. Líbí se mi to a na Aliexpressu se to vyplatí. Z odkazu už mám druhý náramek a stále chci rozšířit moji zásobu. Tady je ODKAZ  a stojí momentálně 2.09 liber.

3) A jako poslední tu mám látkovou čelenku, kterou jsem viděla u různých blogerek a docela mě zaujala. Tak jsem si jednu vybrala, ale povím Vám, že to byl celkem boj, protože jsem nevěděla jakou vybrat, mají tam toho strašně moc. Zrovna na tom odkazu, kde jsem ho koupila, tak ten můj už tam nemají, ale mají tam plno jiných na výběr. Chtěla bych si ještě další objednat. :) Tady je ODKAZ  a stojí 0.86 liber.

You May Also Like

15 komentářů

  1. Mně bohužel černá maska na černé tečky z ali vůbec nepomohla :(
    Já už bych si jen z důvodu, že má Pandoru snad fakt každý, tu originální za několik tisíc nekoupila.. Sice fake věci moc nepodporuju, ale tohle je super :D
    Čelenka je super ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Najviac ma zaujali Pilaten masky na čierne bodky, musím ich už raz vyskúšať. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé věci, moc se mi líbí ten náramek a tu masku taky používám :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Tu masku mám taky a nejvíce se mi líbí náramek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Nelíbí se mi ani Pandora jako originál, takže ještě k tomu napodobeninu bych si nepořídila. Ale to je každého věc :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. So nice product... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ta maska mi nikdy moc nezabírala. Ale tu čelenku bych chtěla taky, už jsem ji tolikrát viděla a ještě si ji nekoupila. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tá čelenka, nad ňou uvažujem už dlhšie či mi bude pasovať ale Aliexpress ma nenapadol. Za tú cenu to vyskúšam tiež :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pekné vecičky, tú čiernu masku som skúšala tiež :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta černá maska na tečky mi teda moc nepomohla. Ale na kraviny dobrý! Jinak ali miluju :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som už z Ali strašne dlho neobjednávala, no asi to čoskoro napravím, rada by som si objednala nejaké dekorácie a doplnky na fotenie :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně taky na černé tečky ta maska moc nepomáhá, ale to jsem myslím už psala.:) Nicméně pokud ti pomáhá je to moc fajn a brala bych to taky!:) Každý má tu pleť jinou a na každého působí něco jiného no. Jinak čelenka se mi líbí, sama mám jednu podobnou doma.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Masku jsem měla, nevyhovovala mi, maximálka mi vytrhala chloupky :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Čelenky jsou nejen krásný, ale aj úžasně prakticky!! Např.na dovolenou k moři je to uplně idealnii

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)