Spotřebováno: Yankee Candle vosky // díl 3

by - srpna 25, 2018

Zdravím, jak se máte?

Já se mám dobře, konečně víkend a umírnilo se počasí, že tu máme přes den příjemných 20 stupňů. :) Přes léto jsem moc nepálila, ale i tak jsem tři vosky vypotřebovala, tak se jdeme na ně podívat. :)

Vždy beru základní info ze stránky http://www.yankeesvicky.cz/



1) Flowers in the sun(Květiny na slunci) Zářivá vůně sladkých květin, krásná jako procházka zahradou, zalitou sluncem. Unikátní květinová kompozice. Vrchol: citrón a pomeranč, srdce: kvetoucí azalka, poupata růží a růžové lekníny, základ: svěží sladké pižmo.

Tohle byla perfektní vůně dělaná na jaro. :) Mám velmi ráda květinové vůně a tahle byla top. Takže za mě velké ANO.

2) Catching Rays - tahle se u nás už dávno neprodává, já ji mám z Ebay. O této vůni někdo tvrdí, že je to dokonalá vůně akorát na záchod. Ale mě třeba voní a ráda ji pálím přes chladné dny. Nějaké info jsem o ní našla, že přináší skvělý pocit pláže, které je ohříváno letním sluncem. Voní jemně, není silná. Mám ji ráda. 

3) Lemongrass & Ginger Čerstvá a čistá směs jemné citrónové trávy a právě rozkrojeného zázvoru. Absolutně osvěžující. Vrchol: citrón. Srdce: zázvor a citrónová tráva. Základ: ambra.

Zrovna teď ji ještě dopaluji a mám zbytek vosku v aromalampě. A teda to je tááák nádherná citronová vůně, která provoní celý pokoj i patro v baráku, jde to cítit všude po chodbě. Pokud máte tyto citronové vůně rádi, tak rozhodně doporučuji. :) 



You May Also Like

9 komentářů

  1. Flowers in the sun mi nevoněla. Na Lemongrass a Ginger si nevzpomínám, ani nevím jestli jsem jí měla :) a Catching Rays neznám...

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu vůni neznám, ale zaujal mě vosk Lemongrass & Ginger :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Flowers in the sun musí vonět krásně:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by asi nejvíce zaujala ta citronová vůně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jeden z vosků jsem nikdy neměla, ale na mě už jde pomalu podzim, takže zrovna pálím vosk Home Sweet Home :D
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  6. Achjo ja jsem nikdy žadnou yankee candle neměla😒 takže to musím napravit tento podzim

    OdpovědětVymazat
  7. Lemongrass and Ginger musí byť vynikajúca, rada by som ju vyskúšala :). YC mám veľmi rada.

    OdpovědětVymazat
  8. Mně by se líbila ta třetí, hlavně teď jak bylo léto by byla úžasná. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)