Nový Layout a menší info.

by - října 17, 2018




Opět mám nový layout, líbí se Vám? Mě ano.

Jenom takové oznámení menší. Tento týden tu bude menší pauzička, článek chci napsat až na víkend.  Je to teď takové na nic, v práci samé 12náctky, ale to se už zlepší. Musím dohnat plno recenzí, takže se můžete těšit na ně.

Jinak co by Vás zajímalo za články? Napsala jsem na mou nejpoužívanější kosmetiku a malá odezva, napíšu spotřebováno, velká odezva, tak nevím v čem je problém. Zda Vás baví jen takové články. Tak snad se to zlepší. Ráda bych psala i o něčem jiném, než jen spotřebováno, novinky, recenze a oblíbence, je to furt to samé dokola, ale asi Vás to baví číst.

Řekněte mi svůj názor. :)

Budu se těšit a snad mi napíšete Váš názor, velmi ráda si je přečtu. :))))

You May Also Like

4 komentářů

  1. Nový vzhled blogu se mi líbí. To už tak bývá, že některé články jsou oblíbenější, než druhé. Až budeš v ČR, budeš mít i více možností na jiné články. Můžeš začít tvořit, psát o tom, co tě baví a tak. Určitě to není jen kosmetika. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Mě baví všechno a i když občas nekomentuji, snažím se článek v mezi čase alespoń přečíst, případně doháním články dýl. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi sa mi páči tento tvoj nový vzhľad na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Podle mě je nejdůležitější psát to, co baví a o šem chceš psát ty sama :) Občas to tak bývá, že se komentáře pod nějakým článkem nashromáždí a jindy ne, nic si z toho nedělej :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)