New (166) nákup Yves Rocher

by - října 20, 2018

Přeji krásný sobotní večer,

já si pro Vás dnes přichystala novinkový článek co mi přišel v pátek. Minulý týden o víkendu jsem byla na Yves Rocher stránce a tak jsem tam brouzdala a nakonec i objednala, protože měli akce 1+1 zdarma, takže neber to a tady je moje objednávka. :)

Nechtělo se mi platit poštovné nějaké 4 libry, tak jsem nakoupila nad 29 liber. 



Musela jsem rozhodně vyzkoušet tyto novinky, teda ještě jsem na ně nikde recenze nečetla, tak snad budou dobré. :) První je maska na pleť. Jedná se o čistící masku se zmatňujícím efektem, tak jsem na ní docela zvědavá. :) Jako druhé mám peeling, který musí fakt dokonale vonět, je v něm meruňka. Tak už se těším až produkty otevřu, líbí se mi jejich roztomilé balení. 
Nic z dekorativní kosmetiky jsem si brát nechtěla, ale dost mě zaujala tato rtěnka, já podobné máslíčka od Astor si vychvaluji, takže zkusím i od Yves. :) Rtěnka je v odstínu Rose sorbet, tak uvidíme jaká bude. 


A tady už jsem nakoupila produkty 1+1 zdarma. Jako první tu mám novinku a tím je tento šampon. Je to detoxikační čistící šampon, je určen pro všechny typy vlasů, používá se stejně jako jakýkoliv šampon. Dnes ho právě vyzkouším. Akorát jsem si nevzala kondicionér což asi je škoda, no nevadí. Jinak jsem četla pár recenzí na tento šampon a všichni snad psali, že je to snad nejlepší šampon od YR, tak jsem sama na něj zvědavá.  
Jako poslední jsem už nevěděla co objednat, jelikož jsem chtěla poštovné zdarma. tak jsem si vzala něco na černé tečky. Já jsem ji zrovna v pátek rovnou vyzkoušela a docela dobře vyčistila pleť, tak uvidíme po delším používání. :) Akorát se všude píše, že to je voda, ale tohle opravdu není voda, ale je to takový gel, což mi nevadí. Zatím mám dobrý pocit. 


A jako vždy má Yves Rocher takovou akci, že si můžete ke každé objednávce vybrat jeden ze tří dárků. Bylo na výběr buď tato taška plus k němu byl krém na nohy, který je sice levandulový, což já moc nemusím, ale velmi ráda vyzkouším. Potom byla na výběř řasenka, kterou teď nepotřebuji, mám jich dost. A jako třetí nabídka byl sprchový gel s vanilkou co používám teď a nijak mi to nevoní, tak jsem brala první variantu, tašku s krémem na nohy.


A ještě byli na výběr, že si můžu vybrat tři vzorečky a ty mi vůbec nepřišly. Tak nevím, proč to tam dávají na výběr, když to vůbec nepošlou. 

You May Also Like

16 komentářů

  1. A tak ta taška je fakt super! :) Žádný z produktů jsem myslím ještě nezkoušela.
    www.everythin-kate.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný nákup. Taky nemám ráda vůni levandule, ale ten krém na nohy je příjemný. Mám doma celou tuhle sadu spolu s peelingem a jsem velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že jsem na něj včera večer po sprše zapomněla, tak snad dneska ho vyzkouším. :)

      Vymazat
  3. Super nákup. YR mám rada a chystám sa vyskúšať tie masky 😉

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem zkoušela peeling a ten byl dobrý. :)

      Vymazat
  4. Od YR jsem měla šampon na mastící se vlasy a masku na problematickou pleť a byla jsem s obouma produktama moc spokojená.. Jen si nejsem jistá, ale myslím, že jsem někde slyšela, že to zas tak přírodní kosmetika není, což mě celkem zarazilo a odradilo od dalšího nákupu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to bohužel tak. Taky jsem to četla a slyšela, že není přírodní, ale nijak od dalšího nákupu mě to neodrazuje, protože jejich šampony jsou výborné. :)

      Vymazat
  5. Ten šampon jsem měla a je skvělý, určitě si ho zas koupím, mám ale teď zásobu těch kopřivových. Moc hezký nákup, tu masku jsem si taky koupila, ale ještě nezkoušela, Yves Rocher mám moc ráda, mají krásné produkty :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampony od nich miluji. Maska taky čeká na vyzkoušení. Akorát jsem včera zkoušela peeling a ten je fajn :)

      Vymazat
  6. ja používam ten detoxikačný šampón a je úžasný, naozaj mi padol ako uliaty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten meruňkový peeling vypadá dobře. Mám značku moc ráda a jestli mohu něco z detoxikační řady doporučit, tak zkus peeling na vlasy, ten je perfektní :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát vůbec peeling nevoní. :( O něm jsem už slyšela, tak budu muset vyzkoušet.

      Vymazat
  8. Chtěla bych zkusit ten šampon, co je velmi vychvalovany :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé novinky, zaujalo mě máslíčko na rty, ráda bych zkusila něco z dekorativky od YR.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Už dlouho jsem od YR nic neměla. Měla bych to napravit.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)