Recenze: Lak na nehty Avon

by - října 22, 2018

Zdravím, dnes jsem si přichystala menší recenzi na lak od značky Avon. Já Avon nijak extra ráda nemám, ale zajímali mě jejich laky na nehty. A tak jsem si vybrala krásnou podzimní barvičku a to fialovou.

Barva jak jsem napsala už v úvodu, tak jsem si vybrala krásnou fialkovou barvičku, která má odstín Purplicious. Já kdysi hodně nosila tmavé odstíny, teď už ani ne, ale tahle barvička mě lákala :) Lak přišel i v krabičce, což tu vyfocenou nemám, ale je super, že to má i krabičku. Lahvička má 10 ml, což není málo a ani moc. Nápis je černý, no ten bych dala spíše bílý, protože na té tmavé barvě to moc nejde přečíst.


Konzistence je tekutá, barva kryje už v první vrstvě, takže nemusíte dávat dvě vrstvy, ale pro lepší pocit můžete dát dvě. :) 

Štěteček (foto nemám) není velký ani malý, je klasický a jde to s ním velmi rychle. 

tady pár fotek jak vypadá na nehtech




Co na něj říkám já? Vybrala jsem si takový odstín, protože je vhodný na podzim, je to krásně sytá barvička. Nemůžu jí nic vytknout. Akorát se mi trošku nelíbí právě ty nápisy, že v tom vůbec nevyniknou a jsou tmavé, ale nic co by až tak moc vadilo. Asi se ptáte na výdrž laku co? No tady musím být upřímná lak jsem měla na sobě 5 dní a už po 3 dnech se začal loupat na jednom prstu, takže lak už nebyl úplně dokonalý. Ale i přesto si myslím, že ty 3 dny zas tak hrozné nejsou, horší by bylo, kdyby se loupal už po prvním dnu. :) S odstínem a lakem jsem v celku fakt spokojená. A Avon se velice vyznamenal, že nejenom má dobré rtěnky, ale už i laky na nehty, super. :) 


Klady

+ pigmentace
+ odstíny
+ stačí jedna vrstva
+ výdrž
+ nedělá fleky
+ cena

Zápory

- někomu může vadit malá výdrž

Lak ode mě získává 4 hvězdičky z 5


Lak Avon zakoupíte TADY  za cenu 69 Kč. Nebo u každé Avon lady. 

Já děkuji zastoupení rajnehtu.cz za poslaný balíček a v něm tento lak na nehty.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*


You May Also Like

5 komentářů

  1. Je to krásný odstín, na podzim úplně ideální. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě je teda docela tmavý, ale máš pěkně nalakováno :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. No k té výdrži, on málo který lak vydrží, takže za mě by byl asi fajn a navíc se mi moc líbí barva. :)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Laky od Avonu mám moc ráda :-) vždy mi vyhovují. Z kolekce Mark jsem ale žádný lak nezkoušela.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Super, jsem moc ráda, že taky nakupuješ věci u avonu. Já jsem se teď díky registraci na https://avon-registrace.eu/ stala avon lady, takže kdyby jsi chtěla nějakou další kosmetiku určitě se mi můžeš ozvat ! :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)