Spotřebováno (Říjen 2018)

by - října 30, 2018

Vítám,

dnes se podíváme na vroubek spotřebovaných produktů. Už totiž nám končí další měsíc a zítra už nic nespotřebuji, tak se na to půjdeme podívat.

Spotřeba za měsíc


1) Sprchový olej Mojito byl skvělý a vhodný na léto. Nádherná vůně přesně jako kdybych si namíchala Mojito. Akorát rychle ubýval, ale jinak ho mohu vřele DOPORUČIT

2) Mýdlo na ruce Carex tuto značku jsem si momentálně hodně oblíbila. Krásně voní, ruce umyje a ještě je i trochu hydratuje a navíc stojí levně. DOPORUČUJI


3) Loreal scrub kiwi tak tady není co říct, recenzi jsem ještě nestihla napsat :( jinak miluji tu jeho vůni a taky to, že je na pleti velmi příjemný fakt jsem s ním spokojená a myslím si, že nejsem jediná. DOPORUČUJI

4) Elemis čistící gel byl dobrý, krásně pleť odlíčil, většinou jsem ho používala ve sprše já s ním byla spokojená, na zkoušku dobrý. Mohu DOPORUČIT.


5) Sůl do koupele Tetesept Porce smíchu příjemná byla, krásně voněla, solí do koupele není co zkazit. DOPORUČUJI

6) Minutová detoxikační maska od Nivei byla skvělá, po jednom vzorečku mě celkem dost zaujaly i její kolegyňky. Krásně vyčistila pleť, pleť byla po vyčištění jemná na dotek, vyčištěná prostě skvělá. Mám ještě pár vzorečků, mohu DOPORUČIT

7) The Body Shop krém na ruce ten byl boží, krásně hydratoval, krásně voněl. Od této značky přemýšlím i o adventním kalendáři, ale ještě si nejsem jistá. Neměl ho už někdo někdy, jaký je? Krém mohu doporučit




You May Also Like

6 komentářů

  1. Ten čistiaci gél Elmis na pleť by som veľmi rada vyskúšala a aj to mydlo. ;)

    Blog of Sunflower♥

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mě ten scrub od Loreal, hodně jsem už o nich slyšela :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Nice post with lots of lovely products!
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    OdpovědětVymazat
  4. Sprchový olej od Saloosu mám, akorát jinou vůni a mám ho moc ráda, ten Mojito by mě docela zajímal. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kiwi peeling je velmi povedený. Taky ho mám a jsem velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Mojito sprchový olej mě láká delší dobu :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)