Oblíbenci (Říjen 2018)

by - listopadu 03, 2018

Přeji krásný sobotní večer,

jak se máte ? Já se konečně těšila na volno. Takže doženu všechny resty co jsem za týden nestihla. A mám tu pro Vás jako každý měsíc oblíbence :)
Tak jdeme na to...


VLASY
Jakmile mi přišla objednávka z Yves Rocher, tak jsem ho hned začala používat a stal se mým oblíbencem, protože krásně vlasy umyje, jedná se o micelární šampon. Vlasy mi vydrží neumyté 3 dny, což je u mě docela zázrak.


DOPLNĚK/TĚLOVÉ MLÉKO
Tento měsíc tu nemám nic co by mě zaujalo. 


TOALETNÍ VODA
Tuhle mi koupil přítel už tak před 3 měsíci. Je to vůně od Jimmy Choo Blossom, která voní naprosto dokonale. Jemná květinová vůně smíchaná se sladkým. A ten flakonek tu není co řešit. 



VOSK
Festive Cocktail je Vánoční vůně a já ji už pálím teď, velmi jsem si ji oblíbila. Kdo ji ještě nevyzkoušel, tak tu máte popis vůně ze stránek http://www.yankeesvicky.cz/ 
Slavnostní koktejl z ovoce a horských brusinek se špetkou vůně čerstvé borovice. Tradiční, neznatelně štiplavá vánoční vůně. Vrchol: citrus, brusinky, černý rybíz, srdce: borovice, základ: vanilka. Já tento vosk mám už asi po třetí :D


NEHTY/PLEŤ
Snad nebude vadit, že jsem tu zařadila i tento pudr, nevím zda je to správná kategorie, ale zkrátka je to snad nejlepší pudr co jsem vyzkoušela. Je to značka Ecocera a snad už brzy bude na to recenze (ach jo tolik recenzí nestihnu napsat ani do smrti :D, haha) Pleť mi vydrží nemastná po celou noční směnu až do odlíčení. Což je fakt perfektní, vždy jsem měla problém s mastným nosem, ale teď žádný. Fakt jsem spokojená. 


OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Nesmí chybět opět krém na ruce, protože je tu zimní období. Teď používám Astrid na něho taky chystám recenzi, krásně hydratuje, akorát mi přijde, že když dám toho trošku víc, tak je až moc mastný, ale během chvilky se vstřebal a bylo po mastnotě. 


RTY
Už moje druhá rtěnka od Zoya, tahle je nedávno nová, ještě čeká na pořádnou recenzi, ale už teď Vám mohu říct, že jsem si vybrala ten nejúžasnější odstín, jemně růžová to je moje. Tahle na rtech vydrží dlouho, dá i menší jídlo, pití zvládne. Odstín Belle, nevysušuje vůbec rty. 




You May Also Like

9 komentářů

  1. Ta rtěnka má nádherný odstín a zaujal mě i šampon od YR. Krásní oblíbenci.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ten šampon na YR mám hrozně ráda, podle mě se jim moc povedl :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Tesima pozitivne hodnotenie Yves Rocher. Este som od nich nic neskusala, no kupila som si adventny kalendar tejto znacky. Tak hadam v nom objavim i spominany sampon :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnka se mi opravdu moc líbí, ten odstín je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  5. Já pudry od Ecocery používám denně a lepší neznám :-) oblíbila jsem si ten rýžový a mám pocit, že ho asi nikdy nespotřebuji a to s ním zrovna nešetřím :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. O Astrid krému už jsem někde četla pozitivní recenzi, asi se na něj budu muset nachystat! :)

    By-Barbora

    OdpovědětVymazat
  7. Tu vůni toho vosku musím někde očichat :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)