New (167)

by - listopadu 09, 2018

Zdravím,

jednou o víkendu jsem byla na nákupu ve městě, potřebovala jsem pár věcí si dokoupit. :)

Tak jako první jsem se zastavila v Primarku, potřebovala jsem koupit černé silonky, tak rovnou jich je v balení 5, takže se hodí. :) Potom jsem už koupila takové věci co jsem si koupit nepotřebovala :D jako teplé ponožky se hodí a dvě v balení. A k tomu jedno obyčejné tričko s krátkým rukávem. 


Potom jsem se stavila do Pounlandu, kde je vše za libru, dochází mi totiž tyto voskové pásky, které jsou určeny na nohy, ale já si je stříhám na malé a trhám si s tím obočí. :) A k tomu jsem ještě vzala pěnu na holení.


A můj nejlepší nákup byl v Yankee Candle...První dva jsou stálá kolekce, teda myslím až na ten první, ten byl ve výprodeji, oba nádherně voní! A ty ostatní dva jsou Vánoční novinky, které voní naprosto božsky! Winter Wonder mi voní jako nějaký jemný parfém fakt dost pěkná vůně. A Icy Blue Spruce voní fakt jako smrk a už se těším až ho vyzkouším, tohle jsou dokonalé Vánoční vůně. :) 


You May Also Like

6 komentářů

  1. Takové trička mám taky ráda a vosky můžou hezky vonět. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné nákupy :) Na nové vosky YC se taky chystám, bohužel ještě nenastal volný den takový, abych mohla v klidu vyrazit do města na nákupy :D
    By-Barbora

    OdpovědětVymazat
  3. Do Yankee se teď musím před Vánoci taky jít podívat :) krásné nákupy :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že ty vosky opravdu miluješ. :) Jinak triko z Primarku a ponožky by se mi taky hodily, tyhle věci tam mají opravdu nejlepší a za příjemné ceny.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)