Recenze: Catrice oční stín

by - listopadu 05, 2018

Přeji krásné pondělí,

dnes se počasí vyměnilo, včera v Česku byla mlha a dneska je to u nás. Počasí akorát na spaní a my dneska na noční, vůbec se mi nechce, ten víkend tak rychle uteče.

A já si pro Vás připravila recenzi na oční stín, který jste viděli v článku, kde jsem shrnovala fotky z Instagramu a hodně se Vám líbil, tak tady je recenze.

Stín mám od skvělé blogerky Martiny  a my jdeme na to. Jak asi u mě obstál?

Info ze stránek bohužel nemám, protože si nejsem jistá, zda vůbec jsou ještě ve stojanech a na internetu ani Elnino a ani Notino je nemají.


Balení je malé, kulaté a má přesně 0,8 g. Což úplně vystačí a nemusíte se bát, že ho rychle vypotřebujete. Líbí se mi, že balení je průhledné a tak vidíte jaký odstín máte, k tomu jsou nápisy bílé, což mi přijde trošku nevhodné, protože ne vždy je to čitelné. Balení je velmi kvalitní. 

Barva mám odstín 080 Please Gold The Line, krásná hnědá barvička na ty já jsem ujetá. :) Protože sem tam použiji jiné barvy, ale hnědá u mě prostě vede. 



Výdrž bohužel jsem je testovala pouze s bází a to fotku nemám, snad udělám nějaké líčení se stínem a tak se potom pochlubím. Výdrž s bází je po celý den až do odlíčení. Sice potom po 6 -8 hodinách začínají ztrácet na intenzitě, ale není to nic co by až tak vadilo. Oční stín v pohodě zvládne pracovní den. 



Pigmentace tu vidíte tady na obrázku níže. Zatím jsem je zkoušela nanést jen za sucha, ale stíny jdou nanést i za mokra a pigmentace bude daleko lepší. Ale zatím si vystačím za sucha. Odstín má v sobě třpytky, ale zase jich není přehnaně moc. 


Co na oční stín říkám já? Oční stín se mi hodně zamlouvá, líbí se mi i malé balení, které vydrží dlouho, ale i to, že se vleze do kdejaké kosmetické taštičky. S pigmentací nemám vůbec problém, na můj vkus je to snad nejlepší stín, jaký jsem kdy měla. :) S výdrží taky nemám žádný problém, hlavní je že vydrží pracovní den a potom stejně odličuji. :) Já jsem nadmíru spokojená a doufám, že se najde i ve stojanu, protože bych ráda zkusila i další odstíny. Tak mi hlavně dejte vědět, zda je vůbec ještě v prodeji. 

Klady

+ cena
+ pigmentace
+ balení
+ výdrž

Zápory

- může vadit někomu, že na odstínu jsou bílé nápisy, mohli být tmavší. 

Oční stín bude snad dostupný ještě v drogeriích o tom mi dejte vědět, protože já tu Catrice stojan nemám. Určitě může stát do 100 Kč. 

Oční stín dostává 5 hvězdiček z 5


* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*


You May Also Like

11 komentářů

  1. Tak ten vypadá luxusně. Jsem ráda, že jsi spokojená, u mě by jen ležel v šuplíku, což by byla škoda. A vůbec netuším, zda se ještě prodává. Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Podobný tieň som mala a bol super, mne trblietky nevadia, naopak, dodajú oku ten správny lesk. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle bronzove odstíny mi byly doporuceny kosmetickou k hnědozelený ocim a myslím, že dobre, takže doma je mám, ale dokopat se k tomu pouziti, to už je těžší 😁

    OdpovědětVymazat
  4. Catrice mám všeobecně docela ráda... :-) Ale stíny moc nepoužívám. :-)

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
  5. krásny odtieň , úžasne bude vyzerať na opálenej pokožke či už ako tieň alebo rozjasňovač
    Môjblog

    OdpovědětVymazat
  6. Catrice jako značka mi přijde super, takže určitě i stín bude fajn :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné stíny, moc pěkný odstín :) Určitě vyzkouším, za tu cenu to jde :)

    OdpovědětVymazat
  8. Balení by mě nevadilo a stín je stvořený jako pro mě.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá moc pěkně,tyto barvy mám na oční stíny nejraději

    OdpovědětVymazat
  10. Než jsem stín viděla jako swatch, tak jsem od něj popravdě čekala něco víc. Nevím co, ale něco extra. Na swatchy taky nevypadá zle, ale chybí mu takový ten šmrnc.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)