Recenze: Krém na akné Bioderma

by - ledna 18, 2019

Zdravím při pátečním večeru, 

já jsem docela nemocná, mírný kašel, rýma, zalehlé uši z toho už druhý den, tak snad po víkendu už to bude v pohodě. A dnes jsem se rozhodla napsat recenzi na krém, který mi pomohl se zbavit akné. 

Info ze stránek bioderma-cz.com  
  • - Biologicky eliminuje vyrážky a černé tečky 
  • - Omezuje jizvy
  • - Čistí pokožku
  • - Okamžitě zklidňuje
  • - Parfemováno
  • - Hypoalergenní
  • - Bez parabenů
  • - Nekomedogenní



Balení krém má tubu ve které je 30 ml, klasická bílá tuba se zelenými nápisy, aby se dalo poznat na co je řada určená, tak to má rozřazeno Bioderma, zelená je pro smíšenou pleť a růžová na citlivou pleť apod. Balení mi vydrželo opravdu dlouho, na to že ho používám každý večer. Sice někdy ho střídám z olejem od Saloos. 

Vůně voní jemně, nedokáži říct po čem, ale je to velmi příjemná vůně

Složení AQUA/WATER/EAU, C12-13 ALKYL LACTATE, DIPROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, CYCLOPENTASILOXANE, SODIUM HYDROXIDE, GLYCERIN, ZINC GLUCONATE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, SALICYLIC ACID, ARACHIDYL ALCOHOL, DIMETHICONE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, BEHENYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, SILICA, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, XANTHAN GUM, ARACHIDYL GLUCOSIDE, C30-45 ALKYL CETEARYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, GLYCYRRHETINIC ACID, PROPYLENE GLYCOL, POLYSORBATE 60, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BAKUCHIOL, SQUALANE, FRAGRANCE (PARFUM). [BI 673]

A co na produkt říkám já? 
Především se mi líbí, že mi produkt fakt vydrží dlouho, protože ono stačí malá kulička ve tvaru hrášku a rozetřete to na jednu stranu obličeje, ale to záleží od každého z Vás, mě to vystačilo. Co mě dále zaujalo je vůně, ta je taková jemná fakt pěkná vůně. Asi se už určitě ptáte zda mi tento krém na akné pomohl, co? Já říkám za mě VELKÉ ANO! Opravdu mi hodně pomohl, tohle je takový můj zázrak, kdysi okolo těch 20 let, jsem měla fakt opravdu dost akné po celém obličeji, ale v Anglii jsem si pořídila tento krém a akné už mám jen místy. Protože opravdu po každodenním používání mi postupně akné začalo vymizet a zlepšila se mi i pleť. Akorát s čím mám ještě problémy, jsou skvrny po akné, těch sice není moc, ale jsou tam a taky mám ještě rozšířené pory, tak kdyby jste věděli o nějakém produktu na to, tak šup sem s ním. Za to tento krém je naprostá láska. 


Klady

+ cena ( ano tady si říkáte, že je to drahé, ale opravdu se vyplatí investovat ) 
+ vůně
+ nevysušuje
+ opravdu pomáhá podařilo se mi zbavit se akné
+ dlouho vydrží

Zápory

- nic jsem nenašla

Krém Bioderma můžete koupit TADY a stojí 369 Kč, nebo v kterékoliv lékárně.  


You May Also Like

10 komentářů

  1. Tak to je super, že ti ten krém tak pomohl. Biodermu mám ráda a s rozšířenými póry taky bojuju. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. V poslednej dobe ma veľmi trápi akné, tak si tento krém rozhodne pôjdem kúpiť! Celkovo mám Biodermu veľmi rada, ďakujem za tip na ďalší produkt :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také Biodermu mám hodně ráda a tak si ho musím koupit do zásoby. :)

      Vymazat
  3. Rozmýšľala som nad ním, pretože moemntálne zháňam krémy, ktoré mi nebudú iritovať akné na lícach preto mi tvoja recenzia pomohla :) Keď dopoužívam krém od Kiehl´s tak nad týmto budem tuho uvažovať (potom ešte uvažujem nad La Roche Posay Effaclar DUO)

    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  4. Nad tímhle kouskem jsem dlouho uvažovala. Třeba jednou přistane u mě v košíku

    OdpovědětVymazat
  5. Z téhle řady jsem pár produktů kdysi dávno měla a byly moc fajn :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé :) díky moc za tip! Já na problematickou pleť používám sadu ManukaTree od Ziaja. Je super a za příjemnou cenu. Kdyby Tě tohle téma zajímalo, tak u mě na blogu je recenze-článek.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som s týmto krémom mala naopak obrovský problém. Pleť ma po ňom neuveriteľne pálila. Taktiež sa mi krém na pleti drolil, čo bolo fakt otravné. Mala som len malinkaté balenie (vzorku), ktorá mi vydržala zhruba týždeň, na akné to trochu pomohlo, ale za to pálenie a drolenie mi to fakt nestálo aby som si kúpila plné balenie, navyše keď u nás stojí 16€

    Ak ti môžem poradiť fakt výborný produkt na akné, vyskúšaj uhľové Mydlo z farmy. Mne pomohlo v priebehu pár dní, odvtedy si ho kupujem neustále a odporúčam ho všetkým okolo mňa. Vydrží neuveriteľne dlho (niekoľko mesiacov) a nestojí veľa. Fakt, je to môj svätý grál. Písala som o ňom na svojom blogu, takže pokojne si prečítaj moju recenziu, nájdeš ju tu:
    https://na-vlastnej-kozi.blogspot.com/2015/08/v-sulade-s-prirodou-rucne-robene-mydlo.html

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)