Spotřebováno (Leden 2019)

by - ledna 27, 2019

Vítám takto při neděli, máme nádherné počasí krásných 6 stupňů, ale fouká vítr. Už jsme stihly i se psem se jít projít. :) A já si tu pro Vás nachystala spotřebováno. :))

Za Leden toho bylo docela dost, což mě velmi těší. :) 


1) Indulona měsíčková  - tento krém jsem si hodně oblíbila, musím si ho koupit do zásoby, protože je použitelný na všechno. Já ho používala i na suché lokty, ale hlavně jako krém na ruce, protože v Anglii jsem hodně trpěla na suché prsty a dost mi pomohl. DOPORUČUJI

2) Omorovicza krém - krém jsem měla v Lookfantastic boxu a já ho spotřebovala tak, že jsem si ho dávala pod makeup. Na to byl perfektní, hned se vsákl. Za mě dost zajímavá značka. DOPORUČUJI



3) Sensodyne pasta na zuby - sensodyne máme docela rádi a tahle pasta byla v celku fajn, je taková obyčejná, ale klidně bych si ji koupila znovu. DOPORUČUJI

4) Koupelový olej Saloos - tohle bylo super, velmi příjemná citrusová vůně, hodně jsem si oblíbila citrusové vůně, protože jsou takové, že uvolní dodají energii, velmi příjemné. :) DOPORUČUJI


5) Černá maska - luxusní maska na černé tečky, jednou jsem ji použila a byla fakt skvělá, vytáhla toho tolik až jsem se sama divila. Pak jsem ji použila znovu nějak po dvou mesících a znovu toho vytáhla tolik a to hlavně na nose. Takže za mě fakt DOPORUČUJI

6) Čistící gel Balanceme - tuhle značku jsem vyzkoušela poprvé, taky jsem ho našla v lookfantastic boxu. Voněl teda zajímavě, ale s gelem jsem byla nadmíru spokojená, protože krásně vyčistil, což já vyhledávám. DOPORUČUJI


7) Sprchový gel Original Source - já moc vůně s kokosem nemusím, tohle používal přítel a občas jsem to použila i já, ale zas nemohu říct že by to nebylo špatné. Umyl, pěkně voněl není si na co stěžovat, nevysušoval. DOPORUČUJI

8) Garnier šampon na vlasy - ze začátku se mi po něm docela rychle mastily vlasy, ale nebyl to špatný šampon, jen mě asi moc nesedl. Postupem času jsem ho teda vypotřebovala, ale že bych ho potřebovala znovu to ne. NEDOPORUČUJI


9) Jimmy Choo - je to vůně Blossom, která je sladká, ale dokonalá! Tady její složení Hlava - citrusy, červené bobule, malina. Srdce - hrachor, růže. Základ - pižmo, santalové dřevo. Druh vůně - květinová, ovocná. Výdrž je cca 8 hodin mi krásně vydrží. 
Velmi jsem si ji oblíbila a vřele ji DOPORUČUJI

10) ToTap Bordeaux - jak jsem s nimi měla spolupráci tak přítel už vůni vypotřeboval a byla isnpirována vůni Yves Saint Laurent, L´Homme. Přítel s ní byl nadmíru spokojený. DOPORUČUJE



You May Also Like

7 komentářů

  1. Ten koupelový olej musel být super. Taky mám ráda takové osvěžující vůně, ale hlavně v létě. Teď na zimu mám zase ráda vůni vanilky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Tento šampón od Garnier vidím prvýkrát, vyzerá super. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Nič z týchto produktov som ešte neskúšala, ale nad čiernou maskou premýšľam už dlho :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  4. Teda ty jsi šikulka :-) Já mám teď rozdělanou mesíčkovou Indulonu na bříško a jsem velmi spokojená :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  5. ten sprcháč original source som skúšala a tiež mi veľmi vyhovoval aj tá čierna maska mi vyhovovala :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  6. Já black pilaten zrovna dvakrát nemusím, jako ráda si tu masku občas dám, ale za mě takové zázraky nedělá. :) Jinak Saloos? AŤ JE TO jakákoliv vůně, tak je to top!

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Produkty od Indulony mám moc ráda :) ano, sice se jedná o "starou" klasiku ale její výrobky jsou i přesto fajn. Zrovna mám otevřený pleťový měsíčkový krém a je parádní.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)