New (171)

by - března 06, 2019

Zdravim, jak se máte?

Já mám v práci odpolední a tak většinou nic ráno nestíhám, ale teď jsem si pro vás nachystala článek s novinkama, mám jich docela dost. Tak jdeme na to.

Jako prvni tady mam nákup s Tety. Kde jsem snad vše ulovila ve slevovem stojanu. Vzala jsem si můj kdysi oblíbená vůně Playboy, voní stále skvěle. Potřebovala jsem tuhý deodorant tak jsem vzala od Dove. Nesmi chybět ani lak do zásoby od Essence. A jako posledni jsem tam ulovila rtenku clickit od Dermacol.



Odstín laku je na fotce.


Odstín rtenky je 07 takové odstíny mám ráda, tak snad bude dobrá.


V DMku jsem si vzala dvoje punčochy, snad budou dobré a nebudou se trhat.


Už v DMku mají nové laky Essence, tak jsem si musela dva vzít. Odstíny napíšu později, zrovna je nemám u sebe.


A taky jsem.si vzala tyhle gumicky do vlasů a už nikdy víc. Nejsou kvalitní, po jednom použití se gumicka roztrhla, takže jsem celkem zklamana.


Už nevím v jakém časopise byl jako dárek zázračný kelímek od Oriflame. Tento je tresnovy.


A jdeme na objednávku Oriflame.


Brala jsem si pudr v odstínu medium, bude asi na mě teď trochu tmavý, ale snad se v létě opálím a sedne mi.


Potom jsem si vzala čistící kartáček, takový klasický mi úplně stačí. 


A jako poslední je rasenka na obočí, já nikdy takové produkty nepouzivala, ale chci takové produkty začít více používat. A opět tu mám zázračný kelímek oriflame, tentokrat brusinkovy. Byl ve slevě, tak proč si nevzit do zásoby.


You May Also Like

11 komentářů

  1. Zázračné kelímky mám ráda, jinak hezké nákupy :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Zázračný kelímek od Oriflamu jsem měla jednou a úplně moc zázračný mi nepřipadal, znovu bych si ho nekoupila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě jsou rtěnky Dermacol jedny z nejlepších z drogérie. Jinak super nákupy :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné nákupy. Hlavně ty laky na nehty se mi moc líbí. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. super prispevok, vybrala si si krásne laky :D
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo plno nových věcí, to já si bohužel nyní nic kupovat nesmím - stěhování :(

    OdpovědětVymazat
  7. Bože, tá Playboy voňavka prináša spomienky <3 Posledné dva produkty mám tiež, sú skvelé! ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  8. Ty laky od essence jsem myslím ráno viděla u Petry LH. A ten růžový který sis koupila jsem chtěla také, ale nakonec jsem zvolila jinou barvu.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Ta Playboyka :O Ta musí být úžasná! <3 Já používám BlackOpium, naprosto mě uchvátila. Mrkněte tady na specifikace produktu, můj oblíbený e-shop a úžasné ceny https://www.brasty.cz/yves-saint-laurent-black-opium-nuit-blanche-parfemovana-voda-pro-zeny-90-ml

    OdpovědětVymazat
  10. Tu "click" rtěnku mám také, ale v jiném odstínu :-) tenhle způsob se mi moc líbí..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)