Spotřebováno (Únor 2019)

by - března 13, 2019

Zdravím při středečním dni, jak se máte?

Já se mám docela fajn, teď mám v práci ranní směnu, takže ranní vstávání je na nic, ale tak co už. Už je středa, takže ještě dva dny a bude relax a snad bude i krásné počasí, tak uvidíme. :) Koupila jsem si semínka pažitku, tak si je zasadím do květináče. :)


Je to sice malá spotřeba, ale aspoň něco. 


1) Balea pěna na holení - ta mi celkem vyhovovala, vydržela fakt na dost použití a to já pěny na holení nešetřím :D Já byla spokojená u Baley na pěně nic zkazit nejde. DOPORUČUJI

2) Dove tuhý deodorant - já používám už jenom tuhé deodoranty a nejvíce mám ráda tyhle. :) Teď mám s vůní okurky, ale klasika je klasika, za mě nejlepší deodorant. DOPORUČUJI

3) Saloos Armoa Spray Energie - to byla nádherná vůně, krásně provoněla pokoj. Já ji vždy stříkala když jsem šla spát. :) DOPORUČUJI



4) Dove krém na ruce - opět srdcová záležitost Dove krémy na ruce mám taky hodně ráda, ale tohle byl můj poslední a ten byl výborný, krásně hydratoval. Za mě opět spokojenost. DOPORUČUJI

5) Balea krém na nohy - mám ho už dlouho a tím pádem se i zkazil. Sice mě to mrzí, ale testuji další krémy na nohy, ale doufám, že se k tomuto krému ještě vrátím. :) Je skvělý, pěkně hutný, rychle se vstřebá, hydratuje a hlavně jsem od té doby neměla popraskané paty. DOPORUČUJI


6) Rimmel makeup - moje láska největší, jiné makeupy si já nekupuji. Akorát mě štve, že tady v Česku vůbec tento odstín nemají, což mě mrzí a budu si muset buď nakoupit přes UK stránky, nebo si tam zajet. :) Protože 001 fair porcelain nikde není. Zkoušela jsem i jiné makeupy, ale prostě tento mi sedí nejvíce. :) DOPORUČUJI

7) Maybelline fit me makeup - nic nemá na Rimmel makeup, ale tento zas nebyl tak špatný, krásně zakryl nedokonalosti, pleť se mi neleskla. Byla jsem vážně spokojená. :) DOPORUČUJI


You May Also Like

9 komentářů

  1. Super! Ďakujem za typy. Tie krémy určite vyskúšam pretože cez zimu a po nej mám dosť vysušené ruky a aj nohy. ♥

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Balea pěnu mám taky ráda a krém na nohy je super tip, díky :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Balea krém na nohy je perfektní, ráda si ho kupuji :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  4. Pořád si za únor měla asi větší spotřebu než já, takže to žádná malá spotřeba není :) Nejvíc mě zaujal sprej od Saloosu, něco podobného bych si taky chtěla pořídit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že máš takové pozitivní spotřebováno. Ten makeup od Rimmelu používám taky a odstín mi sedí i ten, co je u nás.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Saloos mám moc ráda, hlavně jejich oleje, ale spreje jsem ještě nevyzkoušela žádné :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem za tipy na krémy, po tejto zime musím dodať mojej pokožke poriadnu dávku hydratácie :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  8. Ani s jedním z tvých spotřebovaných produktů zkušenosti nemám, ale na gel od Balea jsem se dívala, ale vždy sáhnu po limitované edici.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)