Oblíbenci (Únor 2019)

by - března 28, 2019

Zdravím, trošku dost pozdě přidávám oblíbence za měsíc Únor, ale nějak nebyl čas nafotit fotky apod. :) Tak s trošku velkým zpožděním je to až dnes, ale vím že to nevadí. :)

A jak se jinak máte, už si přeji aby bylo teplo, sluníčko. :)

VOSK 
Prostě přivolávám si léto, tak tu mám vůni Summer Peach, která je boží, sladká, nádherná. :)



TOALETNÍ VODA 
Tu momentálně nic oblíbeného nemám, používám ty co mám, které střídám. 

NEHTY/PLEŤ
Tentokrát tu mám něco na plet a tím je můj oblíbený makeup od Rimmelu, který používám tak cca 6-7 let :) je fakt dokonalý, krásně kryje. :) 


RTY
Miluji zázračné kelímky Oriflame, také vlastním každou vůni. Pomáhá když mám suché rty, nebo koutky, je to zázrak. :) A především krásné vůně mají na výběr. 


OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Tento jsem si objednávala když byl ve slevě, je to taková vánoční vůně, ale mě to vůbec nevadí. Já jsem si ho oblíbila, krásně hydratuje a na noc pro mě ideální. :) 



You May Also Like

5 komentářů

  1. Vůbec nevadí :-) Já se už na jaro těším, miluji jak všude vše kvete :-) Co se týká tvým oblíbenců tak máme hodně společných :-) makeup také používám stále dokola, kalíšek mám teď borůvkový a krém na ruce jsem kdysi měla a byl moc fajn :-)

    RECENZE V KOSTCE: TONIK A PEELING BIONE, MASKA PURITY PLUS

    OdpovědětVymazat
  2. Ten makeup je i můj oblíbený. A vůni summer peach mám taky ráda. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Tento pudr od Rimmelu mám opravdu ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Oriflame zázračné kelímky mám taky moc ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Zázračný kalíšek od Oriflame mám ráda mnoho let :) to je zkrátka fakt zázrak..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)