Recenze: Squalane Kamélie Saloos

by - dubna 03, 2019

Zdravím při středečním dni, dnes tu po dlouhé době mám recenzi na tento produkt od Saloos, který je fakt výborný. :) 

Info ze stránek SaloosAnti-age elixír, vhodný pro všechny typy pleti a mimořádně vhodný na vrásky. Vyhlazuje pokožku a poskytuje jí intenzivní regeneraci. Vdechne život unavené pleti, zklidní ji, vyživí a přispěje k jejímu vitálnímu vzhledu. Pomáhá redukovat tmavé skvrny a sjednocovat tón pokožky. Unikátní složení squalanu s výživnými a regeneračními rostlinnými oleji: Squalan, Kamélie, Argan, Karotka a další, spolu s patentovanou látkou Bright Oleoactif®, zanechá pleť zdravou, krásnou a svěží.


Balení je klasické jako u všech produktů od Saloos a to, že je lahvička skleněná a víčko má v podobě kapátka. :) Aspoň je snadná aplikace. 

Vůně nevím jak voní kamélie, ale tohle mi voní. 

Zařadím tady trošku i co to vlastně je ta Kamélie, protože o ní slyším poprvé a tak jsem trošku pátrala a tady to je. - Kamélie olejná je vyšší keř, který může dorůstat do výšky 5-7 m- Pochází z Asie, pěstuje se hlavně v Indii a jižní Číně nebo Vietnamu, jako okrasná rostlina se rozšířila i do dalších částí světa. Původní Kamélie olejná kvete bílými květy, ale její kultivanty se mohou vyznačovat i jinou barevností. Nese třídílné plody, které obsahují až 2 semena o velikosti 2 cm, z kterých se lisuje olej jantarově zelené barvy. Kaméliový olej má neuroprotektivní a analgetické účinky. Zlepšuje funkce imunitního systému a působí jako ochrana proti rakovinovému bujení. Používá se v lidovém léčitelství či v asijské kuchyni, ale jeho hlavní využití spadá na pole kosmetického průmyslu.
Olej z Kamélie olejné je bohatý na esenciální mastné kyseliny. Obsahuje omega-6 mastnou kyselinu, kyselinu stearovou, olejovou, linolovou a linoleovou či eikosenovou a tetrakosenovou, což z něho činí silný antioxidant prospěšný v péči o pleť i tělo. Bývá také součástí make-upů a dekorativní kosmetiky. Hraje roli emulgačního činidla, změkčuje pokožku, hydratuje a vyživuje. Zlepšuje prokrvení, stimuluje růst nových kožních buněk a výborně hojí. Chrání kůži a vlasy před poškozením volnými radikály. Zvyšuje pružnost pleti, pomáhá léčit její zánětlivé reakce a zpomaluje projevy stárnutí. Olej z Kamélie olejné je výborný pro péči o vlasy a vlasovou pokožku, mírní projevy lupů, udržuje vlas vyživený, odolný vůči mechanickému poškození, snižuje vypadávání a podporuje růst nových, kvalitních vlasů.

Složení 
Rostlinné oleje: Squalane, bio kaméliový a bio arganový
Extrakty: mrkvový a rakytníkový extrakt
Bright Oleoactif 
Esenciální oleje: lemon myrta, kadidlovník, bergamot bez kumarinu a další 




Co na něj říkám já? Já jsem si olej velmi oblíbila. Je výborný hlavně na vrásky, ale i přesto je vhodný pro všechny typy pleti. Takže jako prevence dobré. Co mě docela překvapilo je to, že opravdu pomáhá redukovat tmavé skvrny, občas mám takové větší skvrny po akné a tak tento olej je na to fakt výborný, jsou menší a nejsou tak tmavé. To mě velmi mile překvapilo. :) Je psané, že se dá kombinovat se sérem a docela jsem byla zklamaná z toho, když jsem použila hyaluronové sérum také od Saloos a poté jsem použila tento olej, tak mi to při rozetření dělalo takové menší šupinky, ale když nepoužiji sérum, tak žádné šupinky. :) Na celou pleť stačí 2-3 kapky a je hotovo. :) Určitě tento olej doporučuji dále, je výborný. :) 

Klady

+ cena
+ balení
 + je vhodný pro všechny typy pleti
+ výborný na vrásky
+ pomáhá redukovat tmavé skvrny
+ krásně voní
+ hydratuje
+ pleť po něm vypadá hezčí

Zápory

- moc si nesedne s Hyaluronovým sérem od Saloos, dělá mi šupinky 

Olej má ode mě 5 hvězdiček z 5


Olej zakoupíte v prodejnách DM, nebo TADY za 235 Kč

Já děkuji zastoupení Saloos za poslaný balíček a v něm tento olej.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*




You May Also Like

11 komentářů

  1. Už dlho hľadám práve niečo na tmavé škvrny po akné. Určite to vyskúšam.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  2. Celkově se mi olej moc líbí. Saloos dělá výborné oleje.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Mne osobne vyrobky s velkym zastupenim tejto zlozky nesedia. Pridu mi dost mastne a mam pocit, ze mi zhorsuju stav pleti. Takze i tomuto vyrobku sa radsej vyhnem. Vzdy je to vsak urcite u kazdeho individualne.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  4. Olej vypadá fajn, Squalane chci určitě vyzkoušet, ale momentálně mám doma olejů tolik, že je nejdřív musím spotřebovat:D

    OdpovědětVymazat
  5. Oleje od Saloos i kyselina hyaluronová jsou moc fajn, používám je denně :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. O tomto oleji jsem už slyšela a moc mě láká!

    OdpovědětVymazat
  7. Túto značku mám veľmi rada. Mám od nej masky na vlasy a aj olejček. Tento produkt nepoznám, ale vyzerá skvelo!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Olej som neskúšala ale vyzerá, že je super. Ja mám od salossu mám jednu pleťovú masku a som spokojná :)

    Vera

    OdpovědětVymazat
  9. Mám pocit, že jsem ho zrovna dopoužila. :) Já tyto oleje miluji hlavně na suchá místa, krásně promastí a pokožku nedráždí.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)