Recenze: Rtěnka Zoya v odstínu Belle

by - dubna 22, 2019

Zdravím, jak jste si užili Velikonoce? Já v pohodě, dneska o proti předchozím dnům je dnes trochu chladněji, ale stále svítí sluníčko, jen by nemuselo foukat. Zítra už nám začíná pracovní režim, vůbec se netěším. A já tu mám pro Vás recenzi na skvělou rtěnku.

Info ze stránek rajnehtu.cz - Belle značky Zoya lze nejlépe charakterizovat jako středně růžovou se zlatými odlesky v matovém povrchu


Balení rtěnka je v černém obalu s bílým nápisem, naspod má malou nálepku jak se odstín jmenuje. Myslela jsem si, že bude vše vidět na černém obalu, bude upatlaný apod, ale nejde nic vidět, což je super. Zatím se mi ani nesetřel nápis značky. Rtěnka má 4g.



Barva  mám v odstínu Belle, je to krásně jemně růžová barvička, minule jsem měla odstín hoodně růžový. Tentokrát jsem zvolila jemnější a je boží. 

Výdrž s ní jsem také velmi spokojená. Píše se, že vydrží 4-6 hodin což já mohu jen a jen souhlasit. Těch 6 hodin je fakt maximum, ale není problém přetřít a vydrží dalších 6 hodin. Vydrží i jídlo a pití. 



Co na ní říkám já? Rtěnka se mi líbí svým obalem, je taková minimalistická i přesto je nádherná. Svoji funkci plní teda na jedničku. Výdrž rtěnky je opravdu těch 4-6 hodin. Vydrží jídlo i pití, vytrácí se od středu rtů a pomalu ztrácí na intenzitě. Rtěnka nemá žádnou vůni, měla by být přírodní. Mají plno odstínů na výběr, stačí si jenom vybrat, který bude ten nej. Tady je na výběr z 16 odstínů .  Pigmentace je na tom skvěle a co mi přijde úplně nejlepší, že vůbec nevysušuje rty. Momentálně hodně balzámkuji a na to dávám tuhle rtěnku a rty mám skvělé, nezvýrazňuje suché místa, prostě nic. Je skvělá a opravdu se do ní vyplatí investovat. 

zatím mám jen fotku na ruce na rtech jsem to nestihla vyfotit


Klady

+ vydrží jídlo i pití
+ má na výběr z 16 odstínů
+ balení
+ pigmentace
+ nevysušuje rty
+ je přírodní 

Zápory 

- pro někoho drahá

Rtěnka ode mě má 5 hvězdiček z 5


Rtěnku můžete zakoupit samostatně TADY a stojí 300 Kč. 


Já děkuji zastoupení rajnehtu.cz za poslaný balíček a v něm tato rtěnka..

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*


You May Also Like

12 komentářů

  1. Tak ta vypadá krásně. Líbí se mi, že je to jedna z rtěnek, která má šetrnější složení a na rtech vydrží i jídlo a pití.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá krásne, akurát mne pripadá trochu nevýrazná :) Super napísaná recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  3. Značku neznám, ale je to moc hezký odstín:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá celkom dobre, ale značku nepoznám, pekný článok

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, to bych nečekala, že taková klasická rtěnka bude mít tak dlouhou výdrž😱

    CZECHHONEY: V.’s World  


    OdpovědětVymazat
  6. O tejto značke som ešte nepočula, ale tá výdrž ma veľmi prekvapila :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná barvička :) Líbí se mi :) Já si ted rtěnky v poslední době velmi oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  8. Značku znám, ale zkušenosti s ní nemám. Bohužel odstín rtěnky se mi nelíbí :/

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)