New (173) nákup Pepco

by - dubna 29, 2019

Vítám Vás u dalšího článku a tentokrát tu mám opět novinky, zavítala jsem do Pepca a nakoupila jsem si pár věcí. :)

Ponožky jsou klasika a ty nesmí chybět nikdy a taky byli za skvělou cenu 3 páry. :) Ziaja maska byla jako dárek v časopisu Joy, ještě jsem ji nezkoušela, tak jsem na ní zvědavá.


Našla jsem tam jedno pěkné tričko, obyčejných a bílých triček není nikdy dost a tohle se mi líbilo a za 59 Kč, krása. :) 



Tohle triko bylo kup měsíce :D Viděla jsem ho v letáku a hned jsem se do něj zamilovala, takový top hledám už dlouho a mám ho a za 119 kč. :) 


A jako poslední triko s proužky a s nápisem LOVE. V Pepcu mají fakt nádherné věci a taky tam asi budu nakupovat docela často :D :D :)) 

Co máte rádi v Pepcu? :) 



You May Also Like

7 komentářů

  1. Oblečení tam mají super. Já tam ráda kupuju i věci do kuchyně. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám v Pepcu nejradši dekorace, nejradši bych si vždycky všechny nakoupila :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. To bílomodré tričko je nádherné:) Jinak mně se v Pepcu líbí číčovinky do domácnosti:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super věci, taky ráda nakupuju v Pepcu :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Modrobiely top je úplne nádherný. Na leto bude určite skvelý :)

    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. Já do Pepca chodím velmi málo.. Ale když už tam zajdu, tak tam najdu moc hezké věci do bytu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)