Spotřebováno (Březen 2019)

by - dubna 10, 2019

Zdravím při dnešním článku, jak se máte? Já tento týden noční, takže je to docela takové náročné, jsem celou dobu taková unavená, počasí je sice krásné, ale ta únava děsná. :) Už aby byl víkend, ale o víkendu nás čeká zabíjačka prasete, takže se bude vstávat okolo 6 h ráno, no tak snad to zvládneme.

A teď tu mám spotřebováno, je to u mě takový standard, takže jdeme na to.


1) Cien odličovací tamponky - tyhle tamponky jsou nejlepší co Lidl má. DOPORUČUJI 

2) Odličovací ubrousky Garnier - ty jsem si koupila jen na zkoušku a musím říct, že byli naprosto výborné. Fakt skvěle odličovali makeup, zkoušela jsem i na oči a fakt skvěle to odlíčilo stačil jeden ubrousek, takže za mě spokojenost. DOPORUČUJI


3) Ecocera pudr - momentálně jsem si zvykla na transparentní pudry a tento byl fakt výborný, vůbec jsem neměla mastnou pleť takže opravdu super produkt. DOPORUČUJI

4) Bioderma krém - já Biodermu mám hodně ráda a ani tento krém nebyl vyjímkou. Tento jsem používala občas na noc a pleť byla vyživená, jemná, krásná, ale taky jsem ho používala i pod makeup. DOPORUČUJI


5) Šampon - já vím, že tento šampon je určený především na lupy, ale já tento šampon miluji z jiného důvodu a to je, že mi vlasy vydrží neumyté dva dny. Což je pro mě fakt super, protože já si vlasy musím umývat každý den. Vlasy krásně voní. DOPORUČUJI

6) Tatti toaletní voda - nádherná vůně, která je inspirovaná vůní Bamboo od Gucci, je to velmi příjemná vůně, která vydrží vonět celou moji pracovní dobu. Je taková květinová, není moc sladká, je tak akorát. :) DOPORUČUJI


7) Astrid krém na ruce - Astrid je má oblíbená značka a tento krém na ruce je fakt výborný! Skvěle hydratoval, neměla jsem suché ruce, určitě si ho chci koupit do zásoby. DOPORUČUJI

8) Astrid SOS regenerační krém na nohy - nevím co je lepší, zda tento nebo Balea krém na nohy, ale tento krém mi i docela pomohl, ale zas to není nic extra. Hydratuje dobře, příjemně voní. MOŽNÁ


You May Also Like

10 komentářů

  1. Súhlasím, lepšie odličovacie tampóny ako tie z Lidla som nikdy nemala. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí ten pudr Ecocera. Někdy bych ho taky chtěla vyzkoušet. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Tie tampóny sú naozaj skvelé :) A po tej toaletnej vode sa pozriem :)

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pudr musel být super! A krém na nohy od Astrid mám velmi ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Tie Cien tampony na odličovanie som si akurát nedávno kúpila boli v akcii takže hneď dve balenia aj ja som s nimi spokojná:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tatti je krásná letní vůně, také mi na poličce stojí :-) :-)

    MOJE TIPY NA JARNÍ LÍČENÍ

    OdpovědětVymazat
  7. Ty tamponky z Lidlu jsou i moje oblíbené:) Jinak mně bohužel tento krém od Bioderma moc nesedí..

    OdpovědětVymazat
  8. Head and shouders mám moc ráda, jsou to za mě kvalitní šampóny. Ty ubrousky z Lidlu bych ráda někdy vyzkoušela.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Ty tamponky na odlíčení mám ráda :))

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  10. Přidávám se k většině :-), ty tampónky z Lidlu jsou naprosto top!

    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)