Recenze: Dámské analogové hodinky Patrisha

by - června 29, 2019

Zdravím, dneska máme opět krásně a já mám pro Vás malý tip na hodinky. :)

Já si vzala tyto krásné hodinky z postovnezdarma.cz a chtěla jsem vždy nějaké růžově zlaté a tak jsem si je pořídila. :)

Info o hodinkách:

Baterie jsou součástí, materiál  kov a sklo, průměr ciferníku 3,2 cm, délka pásku 23 cm, šířka pásku 1,2 cm, tloušťka ciferníku 0,8 cm.

Mají na výběr ze tří barev stříbrná, růžově zlatá a zlatá.



Hodinky jsou fakt krásné a hlavní důvod, proč jsem si je vzala je právě ta barva. Na ciferníku jsou motýlci, což je takové roztomilé. :)  Nejsou mi nijak velké, popravdě jsou mi akorát, nemám s nimi žádný problém a ještě je můžu přitáhnout. 



Na ruce jsou fakt krásné a zamilovala jsem se do nich, ale bohužel nastal ten čas, kdy se s nimi budu muset rozloučit a to tím, že po jednom dni nošení, mi bohužel zčernaly, jak na ruce jsem měla flek, tak i hodinky jsou z druhé strany na některých místech černé. A jich je fakt škoda, protože zkušenosti s náramky, hodinky a prstýnky z Číny mám zkušenost a nikdy se mi nestalo, že by zčernaly. No za tu cenu je fakt nemůžu doporučit. 


Momentálně jsou ve slevě za za 149 Kč původní cena je 559 Kč. Zakoupíte TADY


You May Also Like

4 komentářů

  1. Ta kvalita je fakt příšerná. Jinak vypadají hezky, škoda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Mít hodinky jen na jedno nošení je tedy opravdu šílený :/ Je to škoda - hodinky jsou jinak moc krásné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. ja osobne mám radšej hodinky s koženým remenčekom alebo ,,látkovým" ale tieto sú pekné :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)