Instagram photos // 28

by - července 24, 2019

Zdravím, ano je to tak po dlouhé době dávám shrnutí fotek co jsem dala na instagram. :) Kdo mě ještě nesleduje tak TADY a nebo odkaz najdete v menu. :)

7.11.2018 - Mi přišel adventní kalendář Weleda, byla jsem tak šťastná aneb můj první kosmetický adventní kalendář. :)


11.11.2018 jsme jeli zrovna do města, odpočinout si, najíst se apod. :) 



18.11.2018 - Tento outfit naprosto miluji!!! Ta kombinace fialově podzimní barvičky k tomu boty na podpatku, rifle a jde se. :) 


Tady jsem měla trošku problém s prsty, no jo ale od té doby je klid. :) Asi divná voda byla. 


25.11.2018 - Jsem si zase udělala relaxační nedělní večer. :) Akorát od té doby co jsem v Česku, tak si vůbec vanu nenapouštím jenom se sprchuji, takže to budu muset napravit.


9.12.2018 - Tady jsem opět vyrazila na sobotní nákupy. 


16.12.2018 - Vánoční strom před nákupním centrem. 


22.12.2018 - Sobotní večer v posteli trávený při osmisměrkách. :) 


You May Also Like

7 komentářů

  1. Moc hezké fotky, Vánoce tu opět budou coby dup! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, úplně si mi teď připomněla, že Vánoc tady jsou už za pět měsíců :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky. Já mít vanu, tak ji aspoň jednou za týden využiju.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotky:) Mně se to s rukama stalo taky, dělala jsem na zahradě asi hodinu v rukavicích a jak jsem je sundala, tak jsem měla naprosto hnusné a loupající se ruce:D Musela jsem si udělat pořádný peeling a promazat hodně mastným krémem. To naštěstí pomohlo:)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé fotky :) Taky mám vždy suché prsty po po delším mytí :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. K mytí nádobí, já zásadně používám gumové rukavice :D Nemám ráda houbičky, a s rukavicemi na ně nemusím sahat a tím pádem se mi ani nevysušují ruce :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)