Loreal péče o pleť

by - července 30, 2019

Zdravím, jak se máte? U nás momentálně prší, ale aspoň se po dešti dá normálně dýchat. :) Včera jsem co chvíli seděla venku na lavičce a četla si knížku. A dnes dopoledne jsem byla ve městě, no byla jsem v jednom sekáči kde věci stojí 179 kč a víc, trochu mi to přijde na sekáč drahé a vešla jsem do druhého a ceny od 25 kč do 89 kč a bundy za 120 kč. 
Nic jsem neulovila a my se vrhneme na recenzi. 


Udělám na ně recenzi dohromady ať nemusím psát článek zvlášť, takhle to bude lepší. 




Info o produktu ze stránek notino.cz- Cukrový peeling proti černým tečkám L’Oréal Paris Smooth Sugars Clearing Scrub vaši pleť hloubkově vyčistí a odstraní staré kožní buňky i všechny nečistoty.

Vlastnosti: zbavuje pleť nečistot, přebytečného mazu i zbytků make-upu, účinně čistí póry a redukuje černé tečky, zanechává pleť jemnou, hydratovanou a prozářenou, má příjemnou, svěží vůni, 

Složení: výběr 3 druhů 100% přírodních cukrů, jemná kiwi semínka – působí proti černým tečkám a mastné pleti


Co na něj říkám já? Peeling je ve skleněné doze, která má 50 ml se šroubovacím víčkem. Pozor na manipulaci ve sprše jelikož je to ze skla, může při spadnutí se rozbít. Co bych měla zdůraznit je to, že jeho vůně je dokonalá a totožná po kiwi. Co jsem tak četla, tak peeling moc lidí v lásce nemá, nevím proč, ale já ho miluji. Lze použít i na rty. Zrníčka jsou docela jemná, takže si tím opravdu nevydřete kůži. Peeling plní vše co má, ale jestli redukuje černé tečky to jsem nezpozorovala, ale i přesto je to můj oblíbenec. 
Na notino.cz peeling stojí 249 Kč a já ho dnes viděla v Tetě ve výprodejovém stojanu za 165 Kč.

Info o produktu ze stránek notino.cz- Detoxikační maska s obsahem aktivního uhlí L’Oréal Paris Pure Clay Detox dokonale detoxikuje a rozjasňuje pleť. Laboratoře L’Oréal Paris vybraly tři očišťující jíly (kaolin, montmorillonit a marocký jíl) a spojily je s dalšími složkami pro ten nejlepší účinek.
Dnes se potýkáme s takovým množstvím toxinů, že detoxikační procesy selhávají a je třeba je podpořit. Proto je tu „černá“ maska od L’Oréal Paris s krémovou texturou, které působí do hloubky póru, zanechává pleť vyčištěnou a s matným vzhledem bez vysušení.
Účinky - detoxikuje pleť, čistí a rozjasňuje, absorbuje nečistoty, eliminuje nedokonalosti a záněty
Složení - 
kaolin – vysoce účinný přírodní jíl, absorbuje nečistoty a přebytečný maz
montmorillorit – jíl bohatý na minerály, eliminuje nedokonalosti a záněty
marocký jíl – očišťující jíl s vysokou koncentrací minerálů, rozjasňuje pleť
Co na něj říkám já? Takže opět klasika maska má skleněný obal se šroubovacím víčkem a má 50 ml. Maska je především vhodná na akné což s tím mám já problém. Čím bych začala bude asi tím, že maska jakmile zaschne, tak někdy pne pleť, kdo má nějaké velké ranky po akné, tak ho to na tom místě bude pálit a to je asi tak všechno. Maska pracuje jak má, pleť opravdu vyčistí, pleť je po masce jemná a jde vidět, že opravdu něco udělala. Tohle se opravdu Loreal povedlo, jsem spokojená. 
Na notino maska také stojí 249 Kč.  


¨*JENOM UPOZORŇUJI TOHLE NENÍ SPOLUPRÁCE S NOTINO.CZ, JENOM JSEM SI VYPŮJČILA POPISKY.*

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ten scrub vypadá skvěle, podívám se po něm a ráda vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  2. Scruby od Loreal mě lákají už dost dlouho, takže jsem ráda, že jsi ho recenzovala:) Tu černou masku jsem měla a byla moc fajn, dlouho mi vydržela:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle produkty jsem nezkoušela, ale už mě nejednou zaujaly, hlavně ta maska vypadá super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem peeling i masku a taky jsem byla velmi spokojená. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Ten zelený scrub vypadá docela chutně :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Už dlouho se na tyhle scruby chystám... mám dost problematickou a citlivou pleť, takže pro mě každý nový produkt tak trochu výzvou. Takže nejraději zůstávám u svých stálic!

    OdpovědětVymazat
  7. Tu černou masku jsem měla taky a byla super ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  8. Pekny nakup a super vecicky. Ty masky me zaujaly a na notino nedam dopustit. Casto maji slevove kody, tak se vyplati trochu hledat. Diky za clanek!

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)