New (176)

by - srpna 25, 2019

Zdravím, jak se máte? Já docela fajn, ale zítra mě čeká po 5ti týdnech ranní směna :D :D

A já si připravila novinkový článek, našla jsem pár fotek navíc co jsem našla v telefonu, co jsem si nedávno koupila, tak to hodím i sem. :)


Včerejší nákup v Rossmannovi



Objevila jsem tam tuto novou značku přírodní kosmetiky Feel Free měli zrovna na ní slevu, tak jsem si vzala tonikum na vyzkoušení a pokud bude dobrý, tak v nabídce mají oční krém tak bych si pro něj zašla. 

Sleva byla i na deodoranty od Rexony, tak jsem si jeden vzala a uvidíme jaký bude. Já moc Rexonu nemám v lásce, ale vyzkoušet se má všechno. 


 Dále jsem ulovila tuto novou pastu od Signalu jedná se o černou zubní pastu, tak jsem na ní zvědavá, zkoušel ji někdo?

Gumičky jsem potřebovala nové a tak jsem zkusila tyto.

Pro Pudr od Essence jsem tam měla v plánu jít, ale že jsem toho koupila mnohem více, než jsem měla :D Pudr patří mezi mé stálice, stále dokola ho kupuji, protože je skvělý.


Asi před 3mi týdny mi přišla objednávku Oriflame a já si vzala tyto dvě věci jen. A tím je šampon a nějaký sprej do vlasů, zatím produkty čekají v zásobě na vyzkoušení. :) 


Nedávno jsme byli v kině v Ostravě a ve Forum Nová Karolína jsem tam zavítala do obchodu s Yves Rocher a pár produktů jsme si nakoupila. Tím je tento šampon novinka to je. Je určen na mastné vlasy s kopřivou a agáve, jednou jsem ho zkoušela a vlasy mi vydrželi víc, než při jiném šamponu, tak jsem zvědavá po delším testování. 


A taky jsem neodolala této vůni a tím je tento peelingový sprchový gel s vůni malin, mňam! :) Ještě jsem nezkoušela. 


A jako poslední jsem si koupila také novinku a to tonikum od Garnier Bio, já jsem četla, že s tímto tonikem moc lidí není spokojených, ale moji pleti vyhovuje. Musím říct, že teda perfektně dočistí pleť, což je super. Já jsem s produktem spokojená. 


You May Also Like

9 komentářů

  1. Nocou značku v Rossmanu jsem také zaregistrovala, ale nebyla jsem si úplně jistá, jaká bude, tak doufám, že nám pak dáš vědět :) Z řady Garnier Bio mám zatím čistící gel, který je super, už jsem si koupila druhý balení :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Mě ten pudřík od Essence vůbec nevyhovoval, a to jiné než transparentní nepoužívám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tento Rexona deodorant momentálně používám taky, ale dochází mi, tak se budu muset stavit v DM - je super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu novou značku v Rossmannu jsem též viděla , ale ještě jsem ji teda nezkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé nákupy. Já mám Rexonu zase moc ráda a jsem zvědavá na tu černou zubní pastu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné novinky, z tohoto jsem zatím nic nepoužila. :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Kedysi bol tento púder od Essence nevyhnutnosťou v mojej kozmetickej taštičke, ale vymenila som ho za obyčajný detský púder, ktorý funguje rovnako, ale je niekoľkonásobne lacnejší ❤
    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "DOCUMENTARIES TO WATCH"

    OdpovědětVymazat
  8. Tak na tu pastu jsem taky hodně zvědavá, pak jí určitě zrecenzuj! :)


    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé, vůni malin od Yves Rocher absolutně miluju! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)