Spotřebováno (Srpen 2019)

by - září 01, 2019

A je to tady konec prázdnin a školní povinnosti jsou tady, já to naštěstí mám už dávno pryč. :) A jako každý měsíc tu mám spotřebováno, tentokrát tu toho mám celkem dost, takže jsem šťastná. :)

Moje spotřeba. :) 


1) Schauma šampon - je to obohacující šampon s koenzymem Q10 byl celkem dobrý, krásně voněl, ale vlasy jsem si stejně umývala obden. :) Mám ještě v zásobě jinou schaumu, tak uvidíme. MOŽNÁ

2) Playboy Play it Sexy - já Playboy používala v dětství když jsem byla na základní škole. A stále to krásně voní a velmi ráda se k těmto časům vracím. Ikdyž tohle moc dlouho nevydrželo vonět, ale i tak mi to vyhovuje a klidně bych si to pořídila znovu. ANO



3) Nivea body lotion - krásně vonělo, rychle se vstřebalo, bylo fajn. Ještě mám jeden vzoreček. MOŽNÁ

4) Dermacol oční maska - tohle mě pod očima docela dost štípalo, takže jsem to měla necelých 5 minut a sundala jsem to. NE

5) Odličovací tamponky bamboo - ani nevím odkud je mám, ale zdá se mi že v Tetě jsem je kupovala, ale nejsem si jistá. :) Jsou hrozně moc fajn, příjemné na pleti, mám ještě jedno balení. ANO


6) Palmolive sprchový gel - já moc kokos nemusím, ale je to sprcháč a tam mi to nevadí. Skvěle umyl, pěnil dobře, co víc si přát. ANO

7) Weleda tělové mléko Citrus - o tom se budu zmiňovat ve velkém článku, co připravuji..ANO


8) Burberry Brit sheer - nádherná vůně (popis vůně - Samým úvodem se prolínají šťavnaté akordy mandarinky, yuzu, liči a ananasových listů. Po chvíli před vámi rozkvete elegantní kytice tvořená něžnými pivoňkami a květy broskvoně, které sladce podkresluje vůně hrušky. Základem kompozice je směs bílého pižma a světlých dřevin, která dodává toaletní vodě Burberry Brit Sheer z roku 2015 hloubku a ženskost.
za mě docela slabá výdrž, ale krásně voněla. MOŽNÁ

9) Lanvin Marry me! popis vůně - Okouzlující květinová vůně
V úvodu si vás získá spojená frézie, tajemná vůně jasmínu i osvěžující pomeranč. Úvodní tóny jsou vzápětí vystřídány vůní magnólie, něžným aromatem růže, vůní jasmínu a akordy zralé, čerstvě utržené broskve. V závěru se ukrývá hřejivý cedr, ambra a pižmo, které podtrhne vaši ženskost a smyslnost. Výjimečná vůně plná lásky byla představena v roce 2010. Zamilujte se i vy s parfémovanou vodou Lanvin Marry Me!.
Já se do ní zamilovala, tuhle bych si hned velmi ráda pořídila, tak třeba ježíšek :D ANO


10) Astrid denní a noční krém - nádherná vůně krému, který jsem používala pod makeup a byl skvělý. Pořádně teda hydratuje, makeup na něm vydržel dlouho. Mám ráda krémy od Astrid takže za mě ANO

11) Saloos Squalane kamélie - různé oleje od Saloos já mám velmi ráda a ani tento nebyl vyjímkou, byl skvělý, je vhodný pro všechny typy pleti, ale hlavně je vhodný na vrásky, takže jako prevence dobrý. ANO

12) Yves Rocher peeling - peeling ničím nevoněl, ale na pleti byl dosti příjemný. :) Akorát mi na tom vadí, že je toho málo, třeba se jednou dočkáme a udělají i větší balení. ANO


You May Also Like

8 komentářů

  1. Peeling od Yves Rocher by som rada vyskúšala.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tomu říkám pořádná nálož. Docela mě překvapilo, že tě maska na oči od Dermacolu štípala. Jinak mě zaujal ten peeling od Yves Rocher.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,
    pěkná spotřeba. Já mám taky ráda krémy od Astridu. O mé spotřebě vyšel dneska na blogu www.ciculka.cz článek, tak se můžeš mrknout tam:-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Lovely products! I've also tried the Schauma shampoo and I really liked it! Following your blog now!<3
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    OdpovědětVymazat
  5. Kokosový Palmolive jsem měla už několikrát, já naopak kokosové vůně miluju, takže jsem s ním byla maximálně spokojená :))

    OdpovědětVymazat
  6. O tý masce už jsem četla na nějakém blogu a holcina psala, ze ji taky štípala. Já mám citlivou pleť, tak se ji raději vyhnu obloukem :D
    Jinak super článek! :)

    GrünHauz/Šári

    OdpovědětVymazat
  7. Ten olejíček od Saloosu jsem měla moc ráda. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)