Oblíbenci (Červenec 2019)

by - srpna 08, 2019

Zdravím, mám tady po měsíci znovu oblíbené produkty. Minulý měsíc nebyli, protože se to vesměs vše opakovalo, ale teď mám pro Vás nové oblíbence. Tak snad se budou líbit....

A Vy máte jaké oblíbence? :) 

RTY 
Mám tady novinku a tím je rtěnka z Oriflame, vytvořili novou řadu OnColour. A tyhle rtěnky jsou boží! Rtěnka je v odstínu Punch Pink, která na rtech vydrží jídlo i pití, fakt mi na rtech vydržela dlouho a její cena je ve slevě za 69 Kč, takže až bude znovu ve slevě, tak si pořídím další odstín. 


VLASY
Tu tentokrát nic nemám.

NEHTY/PLEŤ
Mám tady tento krásný odstín laku 55 be awesome tonight! Krásná růžová barvička, která vydrží na nehtech cca 12 dní. :) Essence prostě laky umí. 




OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Tentokrát tu nemám jen jeden stín, ale rovnou celou paletku. Tyhle jsou od Gabriella Salvette nachází se tam 16 odstínů. Nevyzkoušela jsem je všechny, ale větší část odstínů jsem si oblíbila a používám je. Vždy než nanesu oční stín, tak si dám primer pod oční stíny od Artdeco. :) Stíny drží po celý den, jsem spokojená. 


VOSK
Mám tady novinku, která je vhodná na zimní počasí, ale já si ji zapaluji přes léto :D je to velmi příjemná vůně. 
Popisek ze stránky yankeesvicky.cz
Svěží dech zimního lesa - kuličky jalovce, modrý smrk a lístky máty. Nádherná zimní vůně. Vrchol: svěží jalovec, lístky máty. Srdce: zimní smrk, černý rybíz, zasněžený cedr. Základ: balzámová jedle, pudrové pižmo.




TOALETNÍ VODA
Tohle je vůně Yves Rocher Cerisier en fleurs, velmi krásná vůně vhodná tak na jaro a léto. :) Je to vůně rozkvetlé třešně. :) Pokud by ji někdo chtěl tak je ke koupi TADY a stojí 699 Kč. 





You May Also Like

12 komentářů

  1. Tenhle růžový lak od Essence taky používám, je to nádherná barvička :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    já nějak nejsem schopná ty oblíbence pravidelně psát, přitom jiné pravidelné rubriky (spotřebováno, přečteno, nákupy a novinky, knižní přírůstky) mi jdou bez problémů. Ale do konce týdne bych je taky už chtěla sepsat a zveřejnit:-) Ty rtěnky z Oriflame jsou pěkné, zrovna jsem si taky jednu další objednala:-) Vůně od YR mám moc ráda a mám je doma všechny, obzvlášť na jaro a léto jsou ideální. Ten lak na nehty od Essence jsem si taky koupila, ale ještě jsem ho nelakovala. Ale ono na něj určitě dojde:-)
    Hanka z blogu www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ta barva laku na nehty je moc krásná. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta paletka je krásná a zaujala mě i ta rtěnka :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Ta paletka očních stínů je velmi povedená. Pěkní oblíbenci.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka od Gabrielly Salvete je fajn. Já si poslední dobou oblíbila i ty od Makeup Revolution :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tú paletku som mala tiež ale posunula som ju sestre :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten vosk je úžasný, já se už těším na podzim až si udělám čaj, zapálím svíčku a bude to prostě takové hyggé! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já miluju ty YC vosky, kupuju je vždycky ve Fashion Aréně, kde je jejich obchod a mají tam na ně super slevy! :)

    GrünHauz

    Š.

    OdpovědětVymazat
  10. S ničím z toho nemám zkušenosti. :) Já tento měsíc oblíbence žádné asi nemám... :) Nebo si nejsem jistá, co bych tak používala nejčastěji a nejraději.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)