Spotřebováno (Červenec 2019)

by - srpna 04, 2019

Zdravím při nedělním odpoledni

jak se máte? Já docela fajn, ale momentálně je počasí na spaní, jelikož je zataženo a chvílemi prší :D Včera jsme byli v kině na Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw a byl to fakt skvělý film!!! Doporučuji.

Tohle je má spotřeba, no v Červenci toho bylo málo no co nadělám, ale i tak Vás neošidím o článek.


1) Arganový olej Saloos - oleje od Saloos mám hodně ráda a používám je každý večer před spaním. Tento krásně voněl a byl skvělý. Už jsem na něj dělala dávno recenzi, tak si můžete přečíst TADY  DOPORUČUJI


2) Oriflame krém na ruce Spiced Citrus - tohle je přímo Vánoční vůně, tento krém jsem docela rychle vypoužívala. Krém na ruce vždy nanáším před spaní, sice tento krém tolik nehydratuje, takže to nebude nic pro hodně suché ruce, ale mě vystačil. :) Za mě DOPORUČUJI

3) Arnikový sprchový gel Weleda - o tomto sprchovém gelu připravuji velký článek kde budou všechny sprchové gely, tělové mléka co jsem měla v adventním kalendáři. Ale jen tak mimochodem DOPORUČUJI


4) Glade Relaxing Zen - já takové různé spreje miluji a ani tohle nebyla vyjímka, protože Glade dělá dobré produkty. DOPORUČUJI

5) Micelární gel Ziaja - tomuhle gelu nemám co vytknout, naprosto skvěle voněl a naprosto skvěle vyčistil pleť, že jsem po něm nemusela používat ani nic na dočištění. Za mě DOPORUČUJI 






You May Also Like

9 komentářů

  1. Žádný z produktů jsem nevyzkoušela, každopádně vypadají zajímavě, hlavně Ziaja, tu mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Nic z toho nemám vyzkoušené, ale značka Ziaja podle mě nikdy nezklame! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Také nemám nic vyzkoušeného a souhlasím s Pavlínou, že Ziaja nezklame, ale to nezklame ani Saloos. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Tento měsíc taky u nás dávají Rychle a zběsile. Akorát jsem se dívala, protože mě zaujal jeden horor. Spreje od Glade mám ráda, ale my je používáme na záchod. :-)))
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Arganový olej taky používám, nedám na něj dopustit :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Ten sprchový gel od Weledy jsem měla a byl naprosto fantastický :)) Stejně tak micelární gel od Ziaji :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelé produkty! Nijaký z nich som zatiaľ nemala, no môžem povedať, že Weleda je z mojej skúsenosti skvelá, takže aj tento sprchový gél bol určite skvelý! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Sprchove gely Weleda a specialne ten arnikovy patria k mojim oblubenym.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  9. Krém na ruce od Oriflame také používám. Obecně jejich krémy mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)