Garnier čistící gel || byl to dobrý kup?!

by - srpna 18, 2020

 Zdravím, jak se máte při úterním dni? Doufám, že si užíváte letní počasí. Kde jste byli na dovolené? 

My se dneska podíváme na vroubek čistícímu gelu od Garnier, který jsem si koupila v Rossmannovi a zda vůbec za to stojí
Něco málo o značce Garnier z krasa.czZnačka Garnier byla a je založena na symbióze s přírodou. Ačkoli jsou výrobky neustále inovovány a zdokonalovány, spojení s přírodou se nevytrácí. Kosmetika Garnier by se dala shrnout jako kvalitní péče o pleť za co nejlepší cenu pro každého. Vědci z laboratoří Garnier navíc netestují výrobky na zvířatech.

Balení je to lahvička, která má dávkovač. Balení má 200 ml a přijde mi, že to nějak rychle spotřebuji. No jo co chcete, když to vlastně používám každý den ve vaně. Co se mi nejvíc líbí na tom, je právě ten dávkovač, ono musíte ho první otočit na určitě místo a potom to půjde dávkovat, jinak ne. Snad ten systém každý určitě zná. 


Popis produktu 
Čistící gel Garnier Hyaluronic Aloe je vyroben z ingrediencí 96% přírodního původu a je obohacen o extrakt z Aloe Vera, známý pro své hydratační schopnosti. Účinně odstraňuje přebytečný maz a nečistoty pro dokonale čistou, svěží a hydratovanou pokožku.

Vlastnosti 

  • - čisticí gel pro všechny typy pleti,
  • - z 96% přírodního původu,
  • - s extraktem aloe vera,
  • - hydratuje pleť,
  • - čistí ji do hloubky,
  • - dodává pleti svěžest.

Obal je fakt jednoduchý, ale přesto to má něco do sebe a líbí se mi. :) V jednoduchosti je krása.  A tady to tak platí. Co se týče gelu, tak ten si musíte pořídit. Je totiž skvělý, aspoň mě teda vyhovuje. Je určen pro všechny typy pletí a to platí i pro citlivou pleť. Taky vidím, že mají všude nápis Vegan což se divím, tohle vídám snad poprvé, tak by mě zajímalo zda to je vůbec pravda. A teď už dost okecávání a povíme si jak tedy funguje. 

Gel nanáším většinou každý den a to večer když se koupu. Co se týče očí, tak na ty jsem ho nezkoušela a ani zkoušet nebudu, na oči jsou speciální přípravky určené na oči. Gel docela hezky voní, ale co mi to připomíná to nedokážu rozeznat. Možná opravdu aloe vera, ale to popravdě nevím jak voní. 

Pleť vyčistí opravdu dobře, většinou mám vždy na sobě makeup a ten bez problému zvládne. A tak nemusím vůbec dočišťovat, jak u některých gelů. Pleť po něm není vysušená, ale za to mi přijde dobře vyčištěná, jemná a vypadá hydratovaně, ale samozřejmě po čištění pleti následuje i nějaký ten krém. Krém používám taky od Garnier, ale z jiné řady a o něm si povíme zase příště. Já jsem opravdu s gelem nadmíru spokojená, akorát docela rychle ubývá. 


Tady pokud to vidíte si můžete přečíst složení. 


Pokud tento čistící gel chcete koupit, tak můžete v Rosmannovi, v Tetě, v DM, nevím za kolik jsem ho kupovala, ale TADY jsem ho našla za 79 Kč je tam zrovna ve slevě, tak neváhejte. A na notino.cz je za 82 kč. 

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

*Produkt jsem si zakoupila sama*



Koupíte si ho taky? 


You May Also Like

11 komentářů

  1. Takové čistící gely mám moc ráda. Taky je používám každý večer. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Garnier značku mám moc ráda. Gel jsem od nich měla tenkrát myslím s granátovým jablkem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také mi gel vyhovuje, i krémy z této řady :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, čistící gel se mi líbí. Mám ráda gelové produkty, navíc poměr - cena - kvalita mne přesvědčil, že bych si ho pořídila. ☺ Děkuji za recenzi.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten vyzerá skvelo. Ja mám jeden jediný gél ktorý bol ku Lumispe a som spokojná.

    ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerá veľmi dobre. Ja od Garnier používam ich preslávenú micelárku. 💘

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem dřív měla nějaké čistící produkty od Garnier, ale hodně mi dráždily pokožku a od té doby se bojím nějaký produkt na čištění od této značky koupit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Tento gél vyzerá skvelo, ja mám celkovo produkty od Garnieru veľmi rada, najmä ich gély a peelingy :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  9. Mě zatím nejvíc vyhovuje čistící gel od Neutrogeny. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Vůbec se nedivím, že jsi spokojená. Z drogérkové kosmetiky mám Garnier téměř nejoblíbenější, je fakt dobrej. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Gél vyzerá podľa tvojho popisu veľmi dobre. Garnier kozmetiku som si za posledný čas pomerne dosť obľúbila, tak možno vyskúšam i tento gél :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)