New (183)

by - srpna 25, 2020

 Zdravím, jak se máte? Ještě tu máme teplé počasí, což je super a za chvíli bude podzim. Už se na to moc těším, kdy si zalezu pod deku a přečtu si nějakou skvělou knihu, máte to stejně? 


Já dneska sepsala novinky, tak se jdeme na ně podívat. 


Mám tady dvě soli do koupele, kupovala jsem v je v Tescu za pár korun. Jedna je s vanilkou a druhá je jahoda a borůvka. Ještě jsem ani jednu nezkoušela, ale přítel vyzkoušel jahodu s borůvkou a prý super. 



Jako další tu mám dva šampony. Jeden je od Oriflame, protože jsem dělala objednávku a vzala jsem si tuhle novinku, která je skvělá. 

Tento krémový, účinný šampon s 95% obsahem přírodních složek vaše vlasy vyživí a regeneruje. Obsahuje osm esenciálních minerálních látek inspirovaných čistými vodami Skandinávie a výtažek ze švédského zimolezu. Je opatřen certifikátem Vegan Society™, neobsahuje parabeny ani silikony, je biologicky rozložitelný a dermatologicky testovaný. Všechny lahvičky jsou vyrobené 100% z recyklovaných materiálů.  Zdroj textu je oriflame.cz

Tohle se mi na Oriflame velmi líbí. A taky to, že šampon voní skvěle a opravdu mám po něm krásné vlasy. Jelikož mám mastící se vlasy, tak už nemusím umývat každý den, ale postačí obden, což je super. Určitě o něm napíšu více. 

A šampon od Syoss jsem chtěla vyzkoušet, jelikož je to nějaký micelární šampon je vhodný pro slabé vlasy, takže super. Jednou jsem ho zkoušela a vlasy jsem si taky myla obden a taky vlasy stále voněli až do umytí. 



A tady je celá ta moje objednávka z Oriflame. Čistící gel Love Nature už jsem jednou měla a nestihla jsem na něj napsat recenzi, tak teď tohle je mé druhé balení, tak už recenzi napíšu, protože je skvělý! :) Při každém nákupu nesmí chybět v košíku zázračný kelímek, v každém katalogu mají vždy aspoň jeden ve slevě a za tu cenu je perfektní. A v novém katalogu co bude platit od 1.9 je novinka a to z vůní pomeranče, takže určitě kupuji! :) A jako poslední jsem si vzala tuhle vůni Love Potion So Tempting. Je to vůně ve spreji a lituji toho že jsem si nevzala dvě. Voní dokonale a taky dlouho vydrží cítit. 


A co vy jste si s poslední  době koupili? 


You May Also Like

9 komentářů

  1. Ty soli do koupele vypadají dobře a líbí se mi i zázračný kelímek. Pomerančová varianta bude určitě stejně skvělá.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ty soli vypadají suprově, škoda, že mám doma jen sprchu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja do kúpeľa soľ nepoužívam ale išla by som do toho. A od Syossu šamponi som mala všelijaké ale tak ma hlava od nich svrbela že som to vzdala s nimi a aj s touto značkou. A ja som si nové zaobstarala citrusový deodorant, šampón a sprchovačku od Nuskin.

    Discoveringglam//ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI//INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  4. Ta sůl do koupele vypadá krásně, ani jsem nevěděla, že tyhle v Tescu prodávají. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné nákupy, já teď pokoupila akorát pár věcí v Německu. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Já se víc sprchuju než koupu, takže soli do koupele mi jen zabírají místo a těžko říct, kdy je spotřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som si za poslednú dobu nakúpila celkom dosť dekoratívky. Tie soli do kúpeľa inak vyzerajú lákavo, no ja mám radšej peny.

    OdpovědětVymazat
  8. Skvěle si nakoupila. :)
    Já si poslední dobou dělám radost hodně s kosmetikou, haha. :D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)