Spotřebováno (Červenec 2020)

by - srpna 04, 2020

Zdravím při úterním dni, jak se máte? Já už po dvou týdnech chodím znovu do práce. A jelikož je nový měsíc, to letí a tím pádem tu mám spotřebováno za měsíc Červenec, tak jdeme na to. :) 

Celá moje spotřeba za měsíc, no jo vše mi končilo.


1) Astrid gel na holení - gely na holení mám ráda, vlastně mi vyhovují i pěny, takže v tom rozdíl nevidím. S gelu se taky vytvoří pěna. Gel je dobrý je vhodný pro citlivou pokožku. Já s ním byla naprosto spokojená. DOPORUČUJI

2) Pantene šampon 3 in 1 - šampony 3 v jednom moc nemusím, ale tento byl docela fajn. Ale mým problémem jsou vlasy na druhý den mastné, takže ani tento šampon mi moc nepomohl. Ale zas tak extra jsem je mastné neměla, jak po jiných šamponech. Co musím zmínit je jeho nádherná vůně. MOŽNÁ

3) Gliss Kur kondicionér na vlasy - tak konečně jsem vypotřebovala i kondicionér na vlasy. Po něm jsem měla nádherně jemné vlasy a byli tak nějak jiné, s tímto jsem byla fakt spokojená. A o jeho vůni ani nemluvím. Nádhera. DOPORUČUJI



4) Lacalut ústní voda - tato voda vůbec nepálí. Byla docela fajn, na ústních vodách snad nejde co zkazit. DOPORUČUJI

5) Aussie suchý šampon - po dlouhé době jsem vyzkoušela suchý šampon od jiné značky než je Batiste. A musím říct, že i tento je skvělý a řekla bych že stojí celkem stejně. Udělá stejnou službu jako Batiste. DOPORUČUJI 


6) Feel Free pleťový toner - ten byl fakt skvělý a určitě to není poslední produkt co jsem si koupila od této značky. Už jsem po něm i psala. Spokojenost nade vše. Více si můžete přečíst TADY DOPORUČUJI

7) Oriflame čistící gel - je vhodný na smíšenou pleť i s tímto gelem jsem byla nadmíru spokojená. Pěkně voněl po citrusech. Vyčistil pleť, nejvíce jsem ho používala ve vaně. Určitě ho nemám naposledy. DOPORUČUJI


8) Maska na pleť Loreal - Loreal masky prostě umí a tahle je z nich ta nejlepší, aspoň tedy pro mě. Stáhla mi pory, vše důkladně vyčistila, co víc si přát a ještě ke všemu i  pěkně voněla ( teda aspoň mě :D ) DOPORUČUJI

9) Sephora maska na pleť - je taky černá, v podstatě stejná jako od Loreal, jen tato mi moc nevyhovovala, nevím proč, ale nijak zvlášť jsem z ní nebyla ohromená.  Vyčistila taky dobře, ale prostě něco mi na ní vadilo, nemá to někdo stejně? ZA MĚ NE


You May Also Like

7 komentářů

  1. Ten pleťový toner vypadá skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych chtěla vyzkoušet něco od Aussie. Četla jsem, že jejich šampony hezky voní. Jakou vůní měl ten suchý šampon?
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to nějak voní, ale po čem to netuším. Je to příjemná vůně.

      Vymazat
  3. Žiadny z týchto produktov som doma nemala, ale ten pleťový toner vyzerá veľmi dobre :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  4. Super produkty. Vždy som chcela oskúšať tú čiernu masku na tvár ale nedostala som sa ku nej. A suchý šampón som mala od Nivei a Batist a boli hrozný. Ostávali mi po ňom biele škvrny vo vlasoch. Ten tvoj vyzerá super.

    CHLAPEC ALEBO DIEVČA? BUDE TO 5 CHLAPČEK?

    OdpovědětVymazat
  5. Jediné co jsem měla z těchto produktů, tak je kondicionér a byl super! Jinak, chtěla bych vyzkoušet ten toner a masku od Loreal, to mě hodně láká! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Aussie šampón mám doma taky, ale Batiste za mě zatím vede! :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)