Nákup vosků Yankee Candle

by - září 02, 2020

 Zdravím, určitě každý z nás miluji vosky, nebo svíčky. Blíží se podzim a já si musela doplnit zásoby vosků a votivek, protože moje zásoby už se ztenčily. 

Jako první mi chyběl právě svícen na votivní svíčku a pořídila jsem si úplně obyčejný. Mám totiž i dost votivek. Tento mě stál 69 Kč. :) 





S vosků jsem si vzala vosk s vůní SUN-DRENCHED APRICOT ROSE  Doširoka rozkvetlá vůně jemných růžových lístků a chutné šťavnaté meruňky. 

Hlava: sluncem prohřátá meruňka, květ nektarinky

srdce: čajové růže, lístky gardénie

základ: čisté pižmo a jemný pudr

Už jsem ho jednou měla a musím znova, protože je to opravdu dokonalá vůně. 


Další vosk je s názvem  A CALM & QUIET PLACE - Meditační vůně pro znovunalezení rovnováhy s jemným jasmínem, letmým dotekem pačuli a hřejivým ambrovým pižmem.

Hlava: listy mandarinky
Srdce: jasmín, cedrové dřevo
Základ: pačuli, santálové dřevo, ambrové pižmo

Tento vosk jsem už také měla a byla jsem nadmíru spokojená, protože provoní místnost skvěle a taky mi přijde trošku silnější a je to takový parfém. Ale opravdu nádherná vůně. 


A jako poslední s vosků jsem si vzala Alfresco Afternoon - Odpolední piknik ve stínu stromů. Obklopte se vůní divokých květin a pupenů jalovce s dotekem nektarinky a douškem čerstvého větříku.

Hlava: akord čerstvého vzduchu, eukalyptus
Srdce: nektarinkový květ, vonný jalovec
Základ: vůně jehličnanů, dřevité tóny

Tohle je nádhera, tento jsem ještě neměla a jakože wow. Vůbec bych neřekla, že to všechno má ve složení a nedokáži popsat po čem to voní. 


Pořídila jsem si ještě dvě votivky. 




Jedna nese vůni Sunny Daydream - Projděte se zvolna mezi květinami a vnímejte sladkou vůni exotického ylang ylangu, bergamotu a jasmínu. Vrchol: bergamot, citrusové květy. Střed: gardénie, ylang ylang, jasmín. Základ: ambra, santálové dřevo, pačuli.

Škoda, že tohle nemají ve vosku, ale jen ve votivní svíčce, ale popravdě mi to vůbec nevadí. Cítím v ní květiny, ale žádný citrus. Opravdu to jde cítit dost, tak uvidíme po zapálení. 


A poslední votivní svíčka je Afternoon Escape - Nádherně svěží vůně, když si jdete odpočinou do zahrady mezi osluněné cypřiše a keře jasmínu. V kompozici ucítíte i vůni citrónu a vznešeného cedru. Vrchol: citrón, cypřiš. Srdce: geranium, jasmín, lilie. Základ: cedrové dřevo, ambra.

Taky ji mají jen ve votivní svíčce a ve vosku ne. Tahle mi voní jak nějaký pánský parfém. 


A to by bylo vše. Já moc popisovat vůně neumím, tak bude třeba si je pořídit. Ale docela jsem uspěla, protože vše co jsem si pořídila mi opravdu vonělo a to se mi dlouho nestalo. A hlavně všechny vůně mají skvělé etikety. Kde bych neuspěla jsou asi jídelní vůně, tam mi máloco voní, spíš nic a nebo smrdí. :D 

Všechny popisky vůní jsem vzala ze stránky yankeesvicky.cz

You May Also Like

15 komentářů

  1. Úplně jsi mě nalákala a musela jsem si taky zapálit svicku od Yankee. Pořídila sis krásné vůně. Ani jednu jsem ještě neměla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem si vybírat vůně co jsem ještě neměla, ale i tak jsem si vybrala vůně, které už jsem měla :D

      Vymazat
  2. Krásné vůně. YC nikdy nezklame. Za mě jsou to úžasné vůně, do kterých se vyplatí investovat. A asi budu muset pro nějakou naklusat

    Moje strava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jsou fakt super. Popravdě jsem nezkoušela žádnou jinou značku, jen YC. :)

      Vymazat
  3. Také jsem si nedávno doplňovala sbírku YC vosků :) Žádnou z těchto vůní jsem si sice neobjednala, ale docela si mě nalákala, abych si je ještě doobjednala :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, vůni - vosk A CALM & QUIET PLACE právě pálím a je skvělá. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ji mám po druhé a je to velmi krásná vůně. :)

      Vymazat
  5. Vosky a svíčky od Yankee nikdy nezklamou, ty vůně jsou přímo dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Yankee Candle milujem! Vždy si objednám nejakú novú vôňu ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  7. Já od nich mám svíčky a jsem z nich naprosto unešená! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já planuji nějakou novou svíčku, už začíná pálící sezóna :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy jsem tyhle vosky nezkoušela, jakože vůbec. Pořád nevím, jestli se ta investice vyplatí, přece jen nejsou úplně levné. Trochu se bojím, abych neplatila za značku spíš než za kvalitu produktu. Ale je pravda, že si je všichni chválí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji všemi deseti. :) Sice je to drahší, ale ty vosky za cenu 59 kč vydrží opravdu dlouho, ono do aromalampy stačí opravdu kousek vosku a bude vonět nádherně. :)

      Vymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)