Spotřebováno (Říjen 2020)

by - října 30, 2020

Přeji krásný pátek, 

ikdyž máme venku docela hnusně, chvílemi i prší, ale to k podzimu patří.

Já dneska ráno pekla bábovku a pak jsem se věnovala uklízení. Ještě bych o víkendu chtěla si umýt štětce a taky přetřídit rtěnky apod. 


A my se teď vrhneme na spotřebováno. Není toho mnoho, ale i to se počítá. 


1) Schauma kondicionér - Na něj i jeho šampon jsem psala recenzi. Je prostě skvělý, voní dobře. Vlasy jsou jemné, rozčesat jdou dobře. TADY je recenze. DOPORUČUJI

2) Tesco sůl do koupele - rychle se rozpustila, pěna byla minimální. Ve vaně to vonělo jen chvíli, ale i tak mi to nevadilo, vonělo to po ovoci. Pokožka nebyla vysušená takže za mě dobrý. MOŽNÁ


3) Fantasy nails odlakovač nehtů - tento odlakovač jako takový nevoní, ale jak si odlakujete nehty, tak pak ty nehty voní po jablku. Což je takové příjemné. Jinak odlakuje skvěle, žádný problém jsem s ním neměla. DOPORUČUJI

4) Poláar krém na ruce - tento malý krém jsem měla kdysi v Lookfantastic boxu. Je v něm už pod půlkou, ale jak jsem ho dlouho nepoužívala, tak se zkazil, nebo-li přestal vonět, takže ho vyhazuji. Ale musím říct, že dost dobře hydratoval. DOPORUČUJI


5) Rival De Young transparentní pudr - tyhle tu mám přesně dva kousky :D jeden jsem měla dříve a druhý nedávno, jenom jsem ho zapomněla zařadit do spotřebována a vyhodit, tak tu mám dva kousky. Tento mi vyhovoval víc, než Rimmel transparentní pudr. Udělal vše co má, nedělal bílé fleky, jak některé dělají. Pleť se mi po něm vůbec neleskla, takže udělal to co měl. Za mě spokojenost. DOPORUČUJI

6) Yves Rocher sprchový gel - tohle je vlastně už ten koncentrovaný sprchový gel, který má sice malou lahvičku o 100 ml, ale má vydržet tak dlouho jako kdyby jste si koupili velké balení tohoto sprchového gelu. Tento je s vůní lotosový květ a šalvěj, moc krásná vůně. Musím říct, že sprcháč mi vydržel opravdu dlouho, naučila jsem se s ním zacházet, že opravdu stačí málo a umyje celé tělo. Vydržel mi několik měsíců. DOPORUČUJI 



You May Also Like

5 komentářů

  1. Ten sprchový gel od Yves Rocher ráda vyzkouším, vypadá krásně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nic z toho jsem nezkoušela, ale ten Schauma kondicionér vypadá dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z týchto produktov mám skusenost len s Yves Rocher sprchovým, kedysi som ich mala a boli super. Inak tie Schauma produkty - tieto novinky vyzeraju fajn.. možno skusim.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty koncentrované sprchové gely bych taky chtěla vyzkoušet. A na mytí štětců se už nějakou dobu chystám. :-D
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Tieto koncentrované sprchové gély mám veľmi rada.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)