Trio rtěnek // Essence

by - listopadu 05, 2020

 Přeji krásný čtvrteční den, 

já si pro Vás dneska připravila menší recenzi produktů na rty od značky Essence. Tato značka mi přijde kvalitní a jejich rtěnky naprosto miluji a mám jich nespočet, tak tady Vám ukážu menší sbírku, těmito třemi rtěnkami moje zásoba nekončí, příště se můžete těšit na další recenze značky Essence. 

Tak a jdeme na to... 



Odstíny jsou takové klasické, nude až růžové, ikdyž ten prostřední odstín je trošku pro mě neobvyklý. 


Začneme prvním odstínem 01 Freaky řekla bych že je to z řady This is Me, je to napsané zespod rtěnky. Rtěnka je to taková růžovo hnědá, je to velmi příjemný odstín a hodně dobře pigmentovaný. To sami vidíte i na fotce níže. Co musím říct, že rtěnka vůbec nevysušuje a určitě jste všichni zvědavý zda vydrží. Její výdrž je dobrá, vydrží pití a lehce i jídlo, ale zase aby vydržela knedlo zelo vepřo :D to zas ne. Rtěnku není problém po jídle přetřít a můžete vyrazit dále. k Téhle rtěnce byli sladěné i laky na nehty a ten jeden lak na nehty jsem si pořídila. 



Jako další tady mám opravdu netradiční odstín, protože já takové odstíny moc nenosím, ale u tohohle je to vyjímka, nejkrásnější barvička na pochmurný podzim. Je to teda matná rtěnka v odstínu  08 It is Statement (nevím jestli i ten název tam má mít, ale je to odstín 08). Na to, že to je značka Essence  a taky dost levné rtěnky mají, tak na tento odstín je to krásná pigmentace, což mě popravdě překvapilo. Výraznou barvičku nosím do města (no teď to moc nemá smysl pod roušku). Na rtech vypadá velmi dobře, na to že takové odstíny nenosím. Její výdrž je dost dobrá, vydrží pití a lehké jídlo. Nevysušuje, což je hlavní. 



A jako poslední co Vám ukážu je tato rtěnka v odstínu Velvet Matt 07, je podobná jako ta první rtěnka, akorát tato je více do růžova. Já prostě takové odstíny mám moc ráda. Rtěnka opět nevysušuje, vydrží pití i lehké jídlo. Pigmentace je taky naprosto skvělá. 



Musím říct, že všechny tři rtěnky jsou opravdu skvělé, mám je ráda a velmi ráda je nosím. Co mě akorát zaujalo je to, že poslední rtěnka je made in Italy a ty další dvě jsou zase made in Poland. Jenom taková menší poznámka. 

První rtěnku jsem našla na pinkpanda.cz za 65 Kč.
Druhou rtěnku jsem našla na vmd drogerii za 30 Kč, ale už je vyprodaná. 
Poslední rtěnku jsem nenašla vůbec. 

Vlastníte nějaké rtěnky od Essence? 



You May Also Like

12 komentářů

  1. Dříve jsem nějakou rtěnku od Essence měla, ale pamatuji si, že mi moc nevyhovovaly :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Odstíny jsou moc krásné, hlavně ten první se mi moc líbí. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnky od Essence mám ráda, mají skvělé odstíny a jsou za super ceny. Líbí se mi všechny tři rtěnky, které si představila.

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem jich pár měla a odstínově se mi nejvíce líbí ta první :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluji ty This is me, to byla od Essence trefa do černého, mám je moc ráda. :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, rtěnku This is me mám a je skvělá! Ta výrazně fialová je také moc krásná, ideální na podzim. Pěkný den. ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ta první a poslední jsou opravdu nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten prvý odtieň je úplne dokonalý! Sama mám niekoľko rúžov od Essence a som s nimi veľmi spokojná :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  9. Sama mám doma pár rúžov od Essence a mám ich veľmi rada, škoda že musíme nosiť rúška. Už mi to chýba.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  10. Odtiene sú to pekné, ale mne Essence rúže na pery nikdy nesadli. Nezakryli mi celé pery a dlho ani nevydržali :/

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíce se mi líbí 01 freaky. :-) taky nějaké rtěnky od essence mám :) Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  12. Rtěnky od Essence mám nejraději v matném provedení, jsou super! :)
    https://www.everythin-kate.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)